Onderhandse lening

5 reacties

Hallo,

Wie weet waar ik terecht kan voor een onderhandse lening daar ik geen familie, vrienden heb met een kapitaal.

Zen

door zentrax op 13 Apr 2010, 16:14

Hoi zen,

Is het al gelukt met je onderhandse lening? Het is niet gemakkelijk vrienden of familie te vinden die krediet hebben en die het aan jou willen uitlenen.

Ben je daar echt van afhankelijk of heb je inmiddels een bancaire lening afgesloten?

Marjan

door Marjan op 08 Feb 2011, 20:07

hallo,ik lees zoveel reacties van mensen die een lening zoeken via part.geldschieters daar zij om uiteenlopende redenen een bkr notering hebben, net als ik, waanzinnig veel paginas die het allemaal wel weten, vestrekken allerlei domme info over het"hoe te lenen etc"alsof wij dat al niet weten,dan nog niet gesproken van al die oplichters die alles aanbieden,maar wat ik nooit vind is een pagina waar die eventueele particuliere geldverstrekkers genoteerd staan,een gewone simpele pagina met duidelijke info,of is dat weer in strijd met onze achterlijke wetgeving.

door wees op 16 Feb 2011, 15:45

Beste ontvanger,

Aangezien ik nergens terecht kan, verzoek ik u of u mij op de rails kunt helpen.

groet.

door sur.devanand.pol@hotmail.nl op 16 Nov 2011, 02:14

Beste lezer,

Is er dan geen instantie die buiten het BKR om mij geld kan verstrekken op basis van een lening?

Er worden advertenties geplaatst van geen BKR toetsing,maar het wordt degelijk getoetst.

Bestaat er geen organisatie die een mens een kans wil geven?

Groet.

door sur.devanand.pol@hotmail.nl op 16 Nov 2011, 02:36