nooit meer Menzis!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 reacties

Eindelijk bericht gekregen van menzis, dat we "tot hun spijt" uitgeschreven zijn per 01-01-2011.
JOEPIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wàt een achterlijke gasten zijn dat, zeg! En ze blijven maar denken,
dat ze boven de klanten staan! Ik heb het echt hélemaal gehad met ze!

Vorig jaar al problemen, omdat ik over 2008 nog 150 euro moest betalen.
Dat had ik wél betaald, maar dat hadden ze verrekend met 2009 dus moest 2008 nog betaald worden..we zijn het hele weekend bezig geweest om alle dagafschriften na te kijken en alles op te schrijven! En ze blijven zeggen, dat ze alles helder hebben, terwijl wij er geen bal van snapte! En ze bleven maar zeggen dat ze bericht hadden gestuurd...nooit ontvangen. In oktober een rekening gedeclareerd, wat denk je? die wordt verrekend...en waarmee? zie brief....welke brief? gebeld...u krijgt opnieuw een brief...nooit een brief gehad... En dan de manier waarop ze je te woord staan, uit de hoogte en ze doen alsof wij achterlijk zijn!!Wij hebben beide Havo gevolgd, dus hebben echt geen laag iq.Nee, als je ècht een beetje hersens hebt verzeker je je niet bij menzis....

door Nina op 03 Nov 2010, 23:19

Vuile oplichters zijn het wil ook overstappen maar kan niet omdat ik 3600 schuld heb door hun bij deurwaarde hoorde dat ik deze schuld had nadat ik zelf belde vanwege een schuld die al tijden lag op 450 euro ze hebben me ook nooit brieven of iets gestuurt dat de schuld 3600 was enige brief die ik kreeg was 450 euro kreeg ik elke maand betaalde dan ook wat ze vroegen 149 euro zonder afbetaling en krijg deze brief nog elke maand 149 euro betalen totaal 450 euro puur voor basis verzekering + boete (geen aflossing) nu heb ik een persoon die alles voor me regeld en die kreeg te horen dat ik die 3600 ineens voor 2012 betaald moet hebben terwijl ze net een regeling had getroffen van 100 euro boven op die 149 euro (ik heb een uitkerering en een vorm van autisme vandaar) maarjh MENSIZ heeft me gwn genaaid en overstappen kan niet heb er maar 1 woord voor ... [verwijderd]

edit: schelden is niet toegestaan

door gj op 30 Nov 2011, 12:28

Schelden is niet toegestaan ??? en wat jullie doen wel dan ?? ik word opgelicht door jullie hoe de .... moet ik nou voor 2012 een bedrag van 3600 afbetalen met een zielige uitkering waarvan ik al meer als genoeg betaal aan menzis voor een basis verekering als ik gwn op de hoogte was gehouden van de schuld die ik had inplaats dat ze me elke maand alleen een brief sturen waarop staat 149 betalen totale bedrag 450 euro terwijl er een schuld openstaat van duizende euro's en dan komen ze nadat mijn contact persoon een regeling treft van nog is 100 euro er bovenop ongv een week geleden MET: de hele schuld moet voor 2012 worden betaald denk is ff na dit is gwn niet haalbaar op lange na niet ff realistisch blijven

door gj op 30 Nov 2011, 13:18

gj schreef:Schelden is niet toegestaan ??? en wat jullie doen wel dan ?? ik word opgelicht door jullie hoe de .... moet ik nou voor 2012 een bedrag van 3600 afbetalen met een zielige uitkering waarvan ik al meer als genoeg betaal aan menzis voor een basis verekering als ik gwn op de hoogte was gehouden van de schuld die ik had inplaats dat ze me elke maand alleen een brief sturen waarop staat 149 betalen totale bedrag 450 euro terwijl er een schuld openstaat van duizende euro's en dan komen ze nadat mijn contact persoon een regeling treft van nog is 100 euro er bovenop ongv een week geleden MET: de hele schuld moet voor 2012 worden betaald denk is ff na dit is gwn niet haalbaar op lange na niet ff realistisch blijven

Beste GJ,

Het forum is niet bedoeld om te schelden. We willen graag voor u uitzoeken of we een oplossing kunnen vinden voor uw probleem met Menzis. Wilt u een korte omschrijving van uw klacht en uw polisgegevens e-mailen naar webcare@independer.nl.

Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 30 Nov 2011, 14:04

en hoe weet ik dat jullie in plaats van een oplossing het probleem niet nog groter maken? ik heb een contackt persoon die alles voor me regeld vanwege me autisme ik zit niet te wachten op nog meer gezeik tis al moeilijk genoeg zo me zelf bedwingen niet van de brug af te springen ofzo word helemaal gek van het feit dat ik schuld heb zonder er ook maar iets van menzis van gehoord te hebben dit heeft jaren moeten spelen zonder dat ik er vanaf wist anders kan het noooit 3600 zijn volgens mij is der maar 1 oplossing en dat is springen ben ik van alles af klote menzis

door gj op 30 Nov 2011, 16:57

GJ,
zoek een baan en een leven

door Anton Karton op 30 Nov 2011, 17:30

Beste GJ,

We willen u echt graag verder helpen met uw zorgverzekering. Als de Menzis verzekering via Independer.nl loopt zijn wij uw tussenpersoon en dus ook de aangewezen persoon om hier naar te kijken. Misschien is het een goed idee als uw contactpersoon even contact met ons opneemt?

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 30 Nov 2011, 18:02

Ik denk dat het tijd wordt dat Menzis overstapt naar een ander incassobureau cq deurwaarderskantoor. Daar beginnen nl. de problemen.

door Kljul op 19 Dec 2011, 17:27