4 reacties
Met een Beperkt Casco dekking ben je inderdaad verzekerd voor ruitschade. Een sterreparatie (harsinjectie) wordt bijna altijd volledig vergoed. Wanneer de ruit in zijn geheel vervangen moet worden is er vaak een eigen risico van toepassing. Dit verschilt per verzekeraar. Waar ben je verzekerd? Overigens kan het schadeherstelbedrijf waar je heen gaat dit ook voor je nagaan.
aLS IK INDEPENDER VERGELIJK BEKIJK ZIJN DE HUIDIGE PREMIE GEGEVENS NIET JUIST. ZIE HIERONDER. 30% VERHOGING PLOTSELING KAN DIT ZOMAAR?
Beste J.C. Wiesenekker,
Sinds de oprichting van Ditzo hebben wij onze premies niet verhoogd. Net als veel andere verzekeraars zijn wij genoodzaakt om dit bij een aantal autoverzekeringen nu wel te doen. Dit geldt ook voor jouw JAGUAR S-TYPE met kenteken 54TDFJ.
Door het aantal toegenomen schades binnen bepaalde groepen, hebben we de afgelopen jaren meer schade moeten betalen dan we aan premie hebben ontvangen. Om je ook in de toekomst goed te kunnen verzekeren is een premieverhoging nodig.
Wat betekent dit voor jou?
Je maandpremie was op 01-08-2011 € 58,42
Je maandpremie wordt op 12-09-2011 € 75,95
Deze premie is gebaseerd op je situatie van 01-08-2011 en kan daardoor iets afwijken. Ook kan je premie wijzigen, bijvoorbeeld als er in de tussentijd iets aan je situatie verandert of als je dekkingen wijzigt.
Vanaf 12-9-2011 is je nieuwe premie zichtbaar in Mijn Ditzo.
Omdat je je maandpremie altijd vooraf betaalt, schrijven we half september het verschil tussen je oude en je nieuwe premie voor de rest van september af. Dat is ongeveer € 10,52.
We begrijpen dat een premieverhoging niet leuk is. Als dit voor jou reden is om je verzekering op te zeggen, dan kan dat onder andere via Mijn Ditzo. Toch hopen we dat deze premieverhoging voor jou geen reden is om deze verzekering op te zeggen.
Vriendelijke groet,
Laurens Leurink
Directeur
1