Independer Forum

moeilijk...

Reacties
4
  1. srs

mijn vriend en ik willen een lening aangaan rond de 15000 ik heb een jaarcontract wat een vast contract gaat worden nu is mijn vriend net een bedrijf gestart en daardoor kunnen we nergens een lening krijgen terwijl hij al 10 jaar hiermee zijn geld verdient alleen is hij nu voor zichzelf begonnen en is het allemaal moeilijk. heeft iemand misschien tips waar we nog kunnen kijken?

2. Greg76
    Wordt lastig maar je zou het eens kunnen proberen op de particulieren markt ?
  3. Mallet01
    Als uw partner inderdaad net een eigen onderneming is gestart dan wordt het inderdaad lastig om een financiering af te sluiten. Het is erg lastig om voor een startende ondernemer een inkomen af te geven. Dat heeft echt wel even tijd nodig voordat daar een goed bedrag voor berekend kan worden. Met alleen uw inkomen kunt u misschien wel een bedrag lenen, maar waarschijnlijk geen € 15.000.
  4. cognati
    Je zou eens kunnen kijken bij https://financer.com/nl/ deze is nieuw. Ik begrijp dat het steeds moeilijker wordt om te lenen in Nederland, en de huurprijzen zijn torenhoog. Maar er zijn wel mogelijkheden! Succes!
Plaats een reactie
Independer