Module tand...

4 reacties

Mijn echtgenote moet een tandartsbehandeling ondergaan. De prijs daarvan bedraagt 650 euro. Anderzorg vergoed 100%. Echter... techniek en materiaalkosten dienen zelf te worden betaald. Deze kosten bedragen 400 euro!!. We hebben ons extra verzekerd met de module Tand. Tsja... bij een dergelijke eigen bijdrage heeft dat weinig zin. Zo kan ik ook een van de goedkoopste zijn...
Overweeg nu al volgend jaar over te stappen.

door rcdeursen op 22 Mrt 2011, 13:38

En jij denkt dat overstappen de oplossing is? Ik denk dat je bij iedere zorgverzekeraar dergelijke kosten zelf moet ophoesten. Maar als jij een zorgverzekeraar kunt vinden waar je bij de tandarts echt helemaal niets zelf hoeft te betalen, laat het dan ff weten. Dan stap ik ook over.

door E op 08 Dec 2011, 02:56

Ook bij de Menzis betaal je bij voor de techniek en materiaalkosten.
Dat zal net als de vorige schrijver al melde niet anders zijn bij andere verzekeraars.

door f op 09 Dec 2011, 10:08

Niet alle verzekeraars vergoeden bepaalde behandel- en/of techniekkosten. Bekijk hiervoor het vergoedingenoverzicht per verzekeraar. Als bepaalde behandelcodes en/of techniekkosten niet vergoed worden dan staat dit er specifiek bij vermeld.

Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 12 Dec 2011, 16:13