lenen met laag inkomen

4 reacties

Hallo,

Ik wil 7500 euro lenen om auto te kopen en ik wil per maand 350 euro aflossen om me looptijd te verkorten, helaas kom ik hierbij niet in aanmerking voor een lening bij elk kredietversterker of aanbieder omdat ik een lage inkomen heb.
Ik weet dat als je rond die bedrag wil lenen minimaal of vanaf 1300 euro bruto per maand inkomen moet hebben en daarnaast eventueel reiskosten etc ook moet aftrekken. helaas wil me familie niet aan mee werken omdat zij een sommering hebben bij de BKR te Tiel, wat zouden jullie mij aanraden wat er nog mogelijk is in mijn vervelende situatie.

door fondip op 09 Sep 2011, 16:25

Helaas zit er niet veel anders op dan het geld dat je momenteel maandelijks kunt missen, 350 euro dus, te sparen en daarvan een (goedkopere) auto te kopen.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Chris Oosterling op 12 Sep 2011, 09:13

dank je wel voor je advies.

door fondip op 12 Sep 2011, 18:43

Hoi Fondip,

Kun je niet proberen bij een familielid of privé instantie geld te lenen, in plaats van bij een bank? Als je bijv. een collega kent met wat centen dan kun je daarmee wellicht een deal sluiten, bijvoorbeeld jij leent 7500 euro en betaalt binnen binnen 24 maanden 8500 euro terug..

Ik heb hier laatst een artikel over geschreven, misschien is het nuttig voor je?

infolening.nl/aflossen-lening/

door Davey op 20 Sep 2011, 14:37