Leasebank

26 reacties

Ben al 1 maand bezig om inzage te krijgen van mijn reknr Lease bank
via mail gevraagd er eits aan te doen aan al hun voorwaarden voldaan incl 100 euro storting geen reaktie zijn er mensen met dezelfde problemen.

door Tony Teuben op 14 Apr 2010, 19:52

Ik heb helaas dezelfde ervaring. Ik heb op 13-04 een spaarrekening geopend en de andere dag als test voor akkoord een bedragje overgemaakt,dit gaat allemaal heel snel. Maar nu zit ik nog steeds te wachten op een wachtwoord. Al diverse dagen mail hierover gestuurd en 22-4 heeft er eindelijk van de lease bank iemand teruggebeld, maar mocht uit veiligheid niets doorgeven.
Zij zou mij diezelfde dag om half 5 terugbellen. Hier zit ik nog steeds op te wachten. Hier heb ik dus geen vertrouwen meer in!

door Carla op 24 Apr 2010, 09:47

Ik heb ongeveer 1 maand geleden een rekening geopend bij leasebank Binnen een dag of 10 had ik alle gegevens die ik nodig had. En zeker niet vanwege het enorme bedrag dat was overgemaakt. 25 euro. Tot nu toe heb ik geen klachten.

door Phil op 25 Apr 2010, 14:09

Ook ik heb mijn twijfels over deze instelling.
Na 1 maand wachtten nog geen reactie op een aanvraag voor internetsparen.
Vanmorgen een laatste mail gestuurd, binnen 15 minuten een reactie waarin beloofd werd dat men e.e.a ging bekijken!!

door Bert op 11 Mei 2010, 17:43

Afgelopen maandag rekening geopend, en dinsdag middag kreeg ik bericht dat ik was geaccepteerd .... ging heel snel en meteen meer geld overgemaakt.

Zo'n snelle response maak ik niet mee bij ABN Amro ....

door Allias Pooh op 27 Mei 2010, 23:30

Ik heb recent, 2 maanden geleden een rekening geopend bij Leaseplanbank.
Alles ging correct en snel. Ik ben dik tevreden!

door Frank op 04 Jun 2010, 12:11

Ben blij dat ik deze negatieve opmerkingen niet eerder gezien heb, want ik heb een rekening geopend en ben erg tevreden. Ook het afsluiten van spaardeposito's ging erg goed. Is e.e.a. nu opgelost?

door Pauline op 08 Jun 2010, 04:02

Heb een rekening in maart geopend en kreeg al mijn benodigde gegevens vlot toegestuurd. Heb geen enkele klacht en ga in de komende maanden bijstorten op mijn deposito, maar krijg afentoe wel de kriebels van die mensen mét klachten, want dat begrijp ik niet. De LeasePlanBank valt gewoon onder het garantiestelsel van DNB. Vraag is: wat gebeurt er als LeasePlan zelf omvalt (maar zou 'ie)?

door Dax op 08 Jun 2010, 13:53

Ik heb v.a. dag 1 dat ze online waren een rekening geopend. Klein bedrag overgemaakt. Dat enkele maanden laten staan, om zo geen (financieel)risico te lopen.

Het aanvragen van een rekening en bevestiging was binnen 1 a 2 werkdagen voltooid.

Geen problemen mee met deze bank, maar toch stel ik zo mijn vragen bij deze bank, als ik al deze klachten lees.

Groeten,

Ben.

door Ben op 16 Jun 2010, 02:12

Hebben we het hier over de Leasebank of over de Leaseplanbank?
Van de eerste heb ik namelijk nog niet gehoord, en over de 2e kan ik alleen maar tevreden zijn.

Ik weet wel van problemen over het openen van een en/of rekening, maar een rekening op 1 naam is geen enkel probleem.
En het is de enige bank waar de laatste maanden de rente nog een beetje omhoog is gegaan.

door Gast op 16 Jun 2010, 13:55