34 reacties
Veel klachten over de DSB Bank zijn terecht,zegt de Ombudsman Financiële
Dienstverlening Wabeke.Van de 250 klachten die hij heeft binnengekregen,
is de helft geheel of gedeeltelijk gegrond.Wabeke raadt de bank aan in die
gevallen met de gedupeerden naar een oplossing te zoeken.De ombudsman wees
de andere klachten af.
De klachten betreffen hypotheken en leningen.Zo sloten mensen hun hypotheek
over om de maandlasten te verlagen,maar kwamen ze toch duurder uit.
De financiële toezichthouder AFM heeft de bank na klachten 120.000 euro aan
boetes opgelegd.
Het is toch erg dat de DSB bank dit allemaal nuanceert? Ze zeggen zelf dat ze honderd duizenden tevreden klanten hebben... Ken jij ze??
Goededag.
Is het zo dat de NVF voorschotbank n weer een andere naam Interkrediet en nu wederom een andere naam gekrgen in 6 jaar tijd ook onder de DSB bank vallen. Zo jah kan ik dan ook mijn inbreng aantonen. Mijn zaak is 6 jaar geleden het slachtoffer van misleiding.
Het overtreden van een wettelijk voorschrift en dwaling door een van de adviseurs die mij 4 contracten mijn strot ingedauwd hebben om mijn bestaande lening van Levob over te sluiten ben ik nog meer in de problemen gekomen.
Ik heb nog een restschuld die ik nog moet betalen. Ik ben zwaar belazerd en zal overwegen tot een schikking via de rechter.
NVF Voorschotbank heeft helemaal niets van doen met de DSB Bank. Dit is namelijk een kredietverstrekker - zoals DSB nu ook is - die werkt met tussenpersonen (DSB bemiddelde vroeger ook voor hun, maar DSB richt zich tegenwoordig op hun eigen bank).
De tussenpersonen brengen klanten aan bij de NVF Voorschotbank. Interkrediet is de naam van een tussenpersoon, die heeft de contracten bij u aangeboden.
Wat u tekent is in dat geval niet aangeboden door de DSB bank / NVF Voorschotbank maar door de tussenpersoon, die dan bemiddelt voor diverse maatschappijen.
Ben erg TEVREDEN over de DSBBANK,totaal GEEN problemen,prima bank!
Wel heel vreemd dat nova aldoor met beschuldigingen komt en ook erg triest dat ze het gooien op ‘anonieme’oud medewerkers????? jajaja ,Nova begint zijn geloofwaardigheid te verliezen! Wat een trut is dat wijf!
En dan ook nog zeggen: het voelde zo rot in de auto op de terugweg naar huis,dat ik die mensen een te hoge koopsompolis ( of whatever) verkocht had!hoe hypocriet,nee maar wel de provisie vangen!
Alle banken werken zo,je bent er uiteindelijk zelf bij,maar wij hadden precies hetzelde bij fortis bank hoor en dat is al vijf jaar geleden.
Vind het in en in triest dat de DSBBAnk hier de dupe van word.
En dan niet te vergeten de demonstratie bij het dsb kantoor in wognum,nou had je ff moeten zien,stond tien man incl pers,zooooooo maar we hebben toch maar weer mooi wat negatieve aandacht gekregen,echt beneden alle pijl.
Hier zit allemaal politiek achter.
En nu worden er kamervragen gesteld? alles WORD al gecontroleerd! de dsbbank had het afgelopen jaar de minst gedwongen verkopen,maar zulke dingen hoor je niet,ik beging aan NOVA echt mijn twijfels te krijgen.
De NVF Voorschotbank heeft mijn ex €50.000,- EURIE online geleend
ze namen genoegen met valse handtekeningen, nou denkt die l*llo dat
ik dat ga betalen BlaBlaBla heeft achter me rug een verstek vonnis
geregeld bij een van die laagbegaafde voorzieningsrechterjes.
Die l*llo heeft nog nooit gehoord van "VERKNOCHTE SCHULD"
hij mag ze 50.000 x wappen voor €.1 -
Doei 50 mille - oplicjters - opgelicht Hahahahahahaha
John