Klachten DSB bank

34 reacties

Wat een corrupt zooitje is het daar met zijn Z.G.N. hoofd-afdeling ,s baas Hr Kievid volgens mij is die allang dood ? je hoort er nooit wat van....of zou die ze eigen hebben op gehangen,..???
ook het .Z.G.N.curratoren..bedrijfje die dan het een en ander,op moet lossen houd z,n eigen op de achtergrond met,het door te schuiven naar.. Een onpersoonlijk en een totaal met opgeleide B.L.O. debielen DIE DE TELEFOON BEHEREN en jou bij tij en ontij, je bellen of een mail sturen. met de vraag>>.....
We kunne U niet bereiken !wilt U contact op nemen met ONS!
A;>>>Ze hebben je telefoon nummer !
B:>>>en je Mail adres ...Maar dat zijn die hufters in Wognum die dat doen. waarschijnlijk !

ze sturen heel veel mensen een deurwaarder naar hun toe,..er wordt niets gedaan aan, brieven beantwoording,..
niets gedaan aan, een regeling,
niets is teveel voor hun,... door een team samen te stellen met
on-geschoold en moeilijk verstaanbaar Zimbaws wee taalbariere
en moeten het dan op knappen ????
En het meest CORRUPTE is nog,..de leiding en de aanhang van gezwellen die er rond lopen in het gebouw
Een lening afsluiten jaren terug en dan na zoveel jaar,..(de DIEVEN) hun zakken vullen met de rente die de mensen hebben moeten betalen
hoop hierbij wat te hebben aangevuld met de nog steeds lopende Corruptie ..(ook die Curatoren nu ! die zich op de achtergrond houden).. MENSEN EEN ADVIES VAN MIJ !!!

NEEM GEEN TELEFOON MEER OP VAN HUN.. BETAAL WEL....!
MAAR ZO LAAT,..LAAT,.. MOGELIJK..!!!!

door willemvanvliet46@hotmail.com op 27 Feb 2011, 10:49

Ik weet niet waar ik moet beginnen, vandaag weer een brief ontvangen van de DSB dat mijn rente voor de 2e maal is verhoogt dit jaar. Ik heb een DL en betaal dmv loonbeslag ( ik had geen keuze omdat ik een paar jaar geleden ben gescheiden en wat achterstand had opgelopen, door deze achterstand is mijn rente van 5.5% naar 10.1% omhoog gegaan dit was mijn straf. Een paar jaar geleden werd ik gebeld, ik moest betalen natuurlijk dit wist ik ook maar ze wouden het complete bedrag ineens hebben de hoogte zal ik maar niet noemen. Toen ik naar een bivakmuts vroeg deed deze medewerker mij een voorstel loonbeslag, omdat ik het natuurlijk niet contant had liggen ben ik hiermee accoord gegaan. Dit ging jaren door, op een gegeven moment periode 2005 en 2008 ben ik regelmatig gebeld door medewerkers DSB, wat ik ervan zou vinden om een gedeelte van mijn vakantiegeld toe te voegen om de afbetaling sneller te laten plaatsvinden. Aangezien ik geen cent over hou per maand wil ik dit geld houden voor b.v. een wasautomaat of anders wat stuk gaat want hiervoor heb ik geen geld, toen ik dit kenbaar maakte werd deze medewerker geirriteerd en hij vertelde mij dat als ik mijn vakantie geld niet vrijwillig af zou staan zij wel manieren hadden om het wel te krijgen, ik heb ze daarmee veel succes gewenst. Hierover ben ik nog een aantal keren benaderd en ik ben letterlijk bedreigd tot er sprake kwam dat de DSB zou vallen. Een week voor de val kreeg ik een brief thuis, hierin stond dat DSB mijn situatie nogmaals had bekeken en wat ze hadden gedaan ( loonbeslag) eigenlijk niet meer van toepassing was, ze wouden graag op kort termijn het contract hetzien, de loonbeslag wouden ze eraf hebben omdat het geld nu keurig maandelijks binnen kwam.

En toen viel de bank iets wat mij nog veel meer geld heeft gekost en nog altijd, loonbeslag is altijd doorgegaan maar aan informatie kon ik niet komen, ik wou graag weten wat er nog openstond maar ik heb een paar jaar geen jaaropgave gekregen, volgens DSB had ik hierop geen recht zolang ik mijn achterstand niet had weg gewerkt. Omdat het bij de belasting niet aftrekbaar is heb ik er niet echt werk van gemaakt, ik had in deze tijd al een bepaalde angst voor alles wat met DSB te maken had gekregen, ik ben zins al deze ellende een gespannen jongen geworden.

Vorig jaar December heb ik DSB een mail gestuurd, hierin heb ik aangegeven dat ik graag vooruitzicht wou want hoe het toen stond moest ik afbetalen tot mijn 67e jaar, vrij snel daarna werd ik gebeld het was een vrouwtje van DSB die mij vroeg nav de mail om mijn inkomsten gegevens op te sturen zodat ze een beter beeld zouden krijgen, ik zei tegen deze medewerker dat ik hiervan het nut niet inzag en deze mw. werd boos. Het ging weer hard tegen hard zoals voor de bank was gevallen ook gebeurde, die mensen zijn geen mensen. Dit was voor mij weer een goede reden om het niet te doen want waarom moet je boos worden, mijn vraag was alleen of de rente niet meer naar 5.5% terug gebracht kon worden zoals in het contract staat en daarbij lijkt me niet dat ze ineens mijn gegevens nodig waren, achteraf ben ik gewaarschuwd dat ze zouden kijken naar mijn inkomen en of ik dan eventueel meer zou kunnen aflossen per maand, hier ben ik gelukkig niet ingetrapt. Wel vertelde deze mw. dat mijn klacht wel behandeld zou worden ook als ik de gegevens niet zou opsturen.

Een week later kreeg ik een brief van de DSB, er stond in dat mijn rente verhoogt zou worden van 10,3% naar 11,6%. Dit omdat dit jaarlijkse verhogingen zijn, ik had achteraf dus niks van mij moeten laten horen.

Weer ongeveer 2 weken later kreeg ik weer bericht van de DSB, omdat ik mijn gegevens niet had opgestuurd werd mijn dosier gesloten en was het zo klaar, er is niet gekeken naar mijn situatie ze zouden mijn werkgever op de hoogte stellen ( loonbeslag) van de verhoging ongelofelijk want volgens die mw. zou mijn klacht nog wel worden behandeld, nee dus!

Ik betaal nu dus 11,6 rente, toen ik dit jaar het jaaropgave kreeg had ik net 1000 Euro afbetaald de rest is rente, uitgerekend 11 Euro per DAG en nu nog langer als mijn 67e verjaardag.

Vandaag kreeg ik weer een brief, weer een rente verandering . Ik zal een het belangrijke overtyppen:

Hieronder vind u een overzicht wat er voor u veranderd:

Gegevens voor 1 April 2011
Nominale jaarrente 11.2%
Effectieve jaarrente 11,8%

Gegevens na 1 April:
Nominale jaarrente 11,4%
Effectieve jaarrente 12,0%

U doet uw maandtermijn middels loonafdracht, indien uw looncessie verhoogd dient te worden naar aanleiding van de rente wijziging , zal DSB u en uw werkgever hierover schriftelijk informeren.

Indien uw rente wijzigt per 1 Juli zullen wij u berichten.

Nou dat bericht komt er wel, mijn vraag om vooruitzicht te krijgen in de afbetaling is dus keihard afgestraft ik ben nu 75 jaar als ik dit bedrag klaar heb, geen idee of ik deze leeftijd mag halen.

Ik heb een goede vaste baan, verdien geen vermogens kan de aflos betalen en hou nog ongeveer 1000 Euro over voor andere rekeningen. Ook weet ik niet hoeveel overlijdings verzekeringen ik heb moeten betalen, het bedrag wat ik moet aflossen is veel hoger als wij ooit hebben geleend maar in 2001 zijn we in een achterkamertje in Emmeloord terecht gekomen en daar heb ik omdat ik de volledige schuld op mij heb genomen ( dit ivm mijn kinderen en mijn ex niet veel heeft) mijn vonnis getekend iets waarop ik geen vooruitzichten heb, maandelijks maar weer moet kijken of ik eten kan kopen met andere woorden zien overleven de rest van mijn leven en als je kinderen komen en je kan nooit iets met ze doen dat doet zeer, ik blijf werken want dat vind ik prettig maar soms denk ik, waar doe ik het nog allemaal voor.

En het erge is, niemand kan je helpen of er wat aan doen.

door Campos op 16 Apr 2011, 14:55

Helaas ook ik de dupe van die crimineel van Scheringa.
Trouwens, die Curratoren van DSB kunnen er ook wat van.
Schoften zijn het!

Aantoonbaar dat ik de lasten niet meer kan dragen, en krijg gewoon een brief binnen van DSB, let wel, binnen 4 dagen!!!!!!! dat ik niet in aanmerking kom voor lastenverlichting.
Schoften zijn het!

Dat DSB nu al 2 jaar doet over mijn eerst ingediende klacht 9 ligt ook bij DAS rechtsbijstand) maar die kunnen blijkbaar ook totaal niets doen voor ons hardwerkende mensen....................

Dat zoiets doodleuk kan in Nederland en dat men als argeloze burger niet voortijdig gewaarschuwd is over de criminele organisatie Scheringa Beheer en al zijn andere bv' tjes...................onvoorstelbaar.

Ik weet wat men met dit soort mensen moet doen!!!!.....................dus als iemand advies nodig heeft.......................

Hans

door hans op 12 Mei 2011, 16:32

PS, laat mij ook maar Curator worden voor DSB bank, die beide heren hebben vanaf datum faillisement al 9 miljoen in hun zakken gedaan..............................ONZE euro's die ONTERECHT door DSB ontvangen worden en dat weet inmiddels heel Nederland al.

Krijg ik een brief omdat ik mijn laatste termijn niet betaald heb ( kon ik ook niet!!)..............ik moet binnen 4 dagen na DAGTEKENING het verschuldigde bedrag overmaken...................dagtekening is 4 mei 2011, brief komt binnen 10 mei 2011 !!!!!! Nu snap ik waarom zij zo rijk geworden zijn bij Scheringa's DSB..................rekenen kunnen ze ook NIET!

door Hans op 12 Mei 2011, 18:42