1 reactie
ik ben gescheiden en sinds 1 jaar zijn mijn kind en ik bij zilverenkruis verzekerd. ik heb een extra hoge verzekering ivm een beugel voor mijn kind. in januari had hij al een dure rekening van de tandarts maar daar is hij voor verzekerd, ik had mijn rekening voor het hele jaar al betaald en het jaar daarvoor was hij dus ook al verzekerd bij mij. Maar wat blijkt? op 14 februari krijg ik het bericht dat mijn kind is uitgeschreven per 1 januari!
nu blijkt de vader perongeluk hem te hebben aangevinkt bij zijn verzekering. En dan gaat het Zilveren Kruis ervan uit dat hij dan bij hun uitgeschreven moet worden. Niet dat ze mij dan even bellen of een brief schrijven of dit wel klopt! Bij de verzekering van mijn ex heeft hij helemaal geen extra verzekering en dus meot die rekening betaald worden!
Hoe kan het zijn dat ik hem opgeef voor een verzekering dat ik er dan niet van uit kan gaan dat de verzekering hem niet op andermans verzoek zomaar uitschrijft zonder dit aan mij te vragen!!!
ik snap dat de vader ook wettig mag tekenen voor zijn kind maar ik snap de klantvriendelijkheid van het Zilveren Kruis niet dat zij dit gewoon doen en mij doodleuk 1 1/2 maand later pas aan mij doorgeven. Hij kan nu wel weer bij mij bijgeschreven worden maar niet met terugwerkende kracht!
Zeer onklantvriendelijk en heel erg merkwaardig!!!