3 reacties
IZA zorgverzekering heeft een zeer incapabele klantenservice die standaard antwoorden geeft en geen oplossingen zoekt, zelfs antwoorden verzint om de klant gerust te stellen. Zo hebben ze mij niet afgemeld bij mijn vorige zorgverzekering en hebben ze mij twee keer gemeld dat ik een klantenregistratie had, de polis was opgestuurd en het pasje nog op zich liet wachten omdat het druk was. De derde keer (een maand later in februari) kreeg ik te horen dat ik nog niet definitief was aangemeld en ik me eerst af moet melden bij vorige zorgverzekering, terwijl ik dat zelf niet kan bij een overstap. Nu heb ik geen collectieve verzekering via mijn nieuwe werkgever doordat de klantenservice weigert probleem op te lossen of verantwoordelijkheid te nemen:dwz. bot reageert dat het niet kan, terwijl vroegere verzekering zegt dat het mogelijk is via de ruilservice, mij 10 minuten laat wachten aan de telefoon of beloven terug te bellen en dat niet doen.
Declaratie opgestuurd en het bedrag niet ontvangen!!!
paar keer gebeld en de IZA beweerd dat het wel uitgekeerd is!
nu moeten wij bewijzen dat wij het niet ontvangen hebben,ook hebben wij de bank hier over gebeld en de bank verteld ons dat op de des betreffende datum,wat de IZA beweerd overgeboekt te hebben, niks is binnen gekomen ook op andere data's is niks terug te vinden aldus de bank!!!!
De IZA kan toch wel zien aan wie zij het bedrag hebben overgemaakt
of is dat teveel gevraagd,JA DUS!!!
Nu moeten wij bankafschriften (waar allemaal prive gegevens opstaan)overleggen!!!
hun maken de fout en ik moet maar bewijzen dat het niet zo is!!!
Stel je voor dat je de maand premie niet overmaakt en ik zeg dat het wel zo is en dat ik daar even een rekening overzicht van hun bank wil zien!!!
MOET NIET GEKKER WORDEN TOCH!!!!
IK ZEG OPSTAPPEN EN NAAR EEN ANDERE ZORGVERZEKERAAR UIT KIJKEN!!!
WANT ZO GA JE NIET MET JE KLANTEN OM!!!HET IS AL DUUR GENOEG!!!
DOEI IZA
Beste G.,
Wat vervelend dat je het geld niet ontvangen hebt! Als je even een mail met je klantnummer stuurt naar webcare@iza.nl, nemen we zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
Coƶperatie VGZ
Birgit Walet
Medewerker Webcare