internet-sparen

10 reacties

Wij hebben een internet-spaarrekening bij de DSB,
dat ik niet kan internet-bankieren begrijp ik, maar ik kan niet eens inloggen om te zien hoeveel we staan!!!
Wie zegt dat ze niet gaan rommelen, en dat we precies krijgen wat we hadden?
Helaas heb ik geen eerdere print gemaakt van ons tegoed, stom stom stom.

door muizemeis op 13 Okt 2009, 13:42

Ik heb ook spaarrekening bij DSB, en weet ik niet meer hoeveel mijn saldo bij DSB. En ook nog zilvervloot voor de kinderen, en nog andere rekening, maar kan niet geld van andere automaat halen. Nu weet ik wat moeten we doen. Hoop alles geld terug .

door doggen73 op 13 Okt 2009, 23:48

Is er iemand die ons antwoord kan geven op de vraag hoe we kunnen checken wat ons saldo is van onze spaarrekeningen bij de DSB-bank.

Groet,
Pandora

door Pandora59 op 14 Okt 2009, 08:50

Wij hebben hetzelfde probleem, heb geen idee wat er op de spaarrekeningen staat. Heb wel een jaaropgave van 2008, maar er is ondertussen wel het een en andere veranderd. Hoe je hier achter kan komen wat je saldo is staat nergens duidelijk vermeld. Heb vanmorgen maar een mail gestuurd naar DNB, nu maar hopen op antwoord.

door San op 14 Okt 2009, 12:10

Ik heb ook geen schriftelijke afdruk van wat er op de spaarrekening stond. Toevallig had ik zondag j.l. nog op mijn rekening gekeken, gewoon om te checken of er geen gekke dingen aan de hand waren. 12 uur later was alles geblokkeerd. Ik begreep van DNB dat alles geregistreerd staat. Dus ook je tegoed. Ik weet het wel ongeveer uit mijn hoofd, maar kan het dus ook niet schriftelijk laten zien.

door essie70 op 14 Okt 2009, 20:16

meneer independer, kunt u antwoord geven op bovenstaande vragen , ik zit met hetzelfde probleem

door lenny op 14 Okt 2009, 21:40

Volgens mij zijn alle saldi bekend. De software van alle rekeningen bestaat nog. Bij Icesave werd alles overgenomen door DNB. Dus dat komt wel goed.

door Gast op 21 Okt 2009, 16:00

Ik zit inderdaad met hetzelfde probleem. Ik heb er nooit aan gedacht om de mutaties een keer uit te printen, doe ik met mijn andere internet betaalrekeningen ook nooit. Ik heb DSB net voor de zekerheid even een mail gestuurd met het verzoek alle mutaties in een papieren versie aan te leveren (evt. onkosten wil ik wel vergoeden). Ik hoop dat ze erop reageren. Nee heb ik, ja kan ik krijgen.

door akros op 21 Okt 2009, 20:29

en ik ook, en waarschijnlijk nog veel meer die niet exact weten wat er op hun rekening staat.
Indertijd vlak voordat de boel op de fles ging n og een mailtje gestuurd,maar natuurlijk geen reactie

door hans op 16 Nov 2009, 19:56

Na het inloggen op de site www.dgs-dsb.nl is het aanvraagformulier reeds ingevuld. Het spaartegoed en rente van diverse rekeningen wordt weergegeven. Zelfs de rente van de Achtergestelde Deposito is vermeld.
Het bedrag van de Achtergestelde Deposito wordt echter niet vermeld.

door Criticaster op 04 Dec 2009, 17:09