2 reacties
Ik wil een overlijdensrisicoverzekering afsluiten, nu heb ik via een tussenpersoon een offerte van ASR en Legal & General gekregen.
Maar toch nog even bij Independer.nl kijken en op de knop
"Vergelijk ALLE risicoverzekeringen" geklikt.
Op basis van dezelfde gegevens komt Dela als beste keus bovenaan, de premie is een stuk duurder dan wat ik geoffreerd heb gekregen, heel ASR en Legal & General komen in het lijstje niet eens voor?
De opmerking "Vergelijk ALLE risicoverzekeringen" lijkt mij dan ook niet bepaald op zijn plaats...
Of heb ik wat gemist?
Beste Vergeleken,
Het klopt dat de knop "Vergelijk ALLE risicoverzekeringen" niet bepaald op z'n plaats is. Om die reden hebben wij die knop, en andere verwijzingen naar "ALLE risicoverzekeringen", kort geleden aangepast. Overal op onze site zou nu duidelijk moeten zijn dat wij ruim 20 overlijdensrisicoverzekeringen vergelijken. Van welke aanbieders wel en niet is voor iedereen hier duidelijk te zien.
Ook de overlijdensrisicoverzekeringen van ASR en Legal & General nemen wij mee in onze vergelijking. Het kan echter zijn dat die niet op de eerste pagina resultaten (maar op de tweede) naar voren komen omdat andere verzekeraars betere premies kunnen aanbieden. Of ze komen helemaal niet naar voren, omdat ze niet van toepassing zijn op uw persoonlijke profiel en verzekeringswensen.
Over uw specifieke situatie, en de reden van het geconstateerde prijsverschil, kan ik op deze manier helaas niet veel zeggen. Als we u hier verder in kunnen helpen, neemt u dan gerust contact op met mijn collega's via 035-6265780.
Met vriendelijke groet,
Sander Bolt
Independer.nl