14 reacties
beste mensen hier mijn verhaal,
ook wij hebben een polis van hollands welvaren. na enige informatie bleek dat ik deze polis kon afkopen (polis inmiddels ontvangen en het is een leuk bedrag) en dat dsb bank mij even iemand van de buitendienst zal langs sturen om het allemaal voor elkaar te maken. dus op een gegeven moment komt deze meneer bij mij thuis en geeft zich uit te werken voor kroon debiteuren waarop ik nog vroeg of dat iets met inspectrum incasso bureau te maken had maar dat was niet aan de orde. deze meneer doet zijn verhaal en zegt ik kan de polis voor u laten afkopen maar dan moet u wel een akte van cessie tekenen. om een heel verhaal kort te maken dit heb ik uiteraard geweigerd waarop deze man is vertrokken. nu blijkt dus na verder onderzoek deze meneer gewoon een buitendienst medewerker te zijn van inspectrum incasso bureau maar de naam kroon debiteuren gebruikt. en mensen dat de regeltjes rechtelijk gezien nogal wat anders zijn dan de dsb bank en inspectrum incasso doen voorkomen. kort om wij hebben zelf een advocaat in handen genomen, want ondanks hypotheekleed waar ook wij bij zijn aangesloten daarop kun je wachten tot je een ons weegt.
met mij is het heel anders , op mij contract staat met dikke letters ,dat de zerzekering zou 2007 junie af gelopen zijn maar ,ze gaan zo maar door mijn geld af te halen en een bellegen van gemaak,terwijl ik niks en dan ook niks heb geteken ; oktober hed ik 119.80 euro terrug geboek ,meteen kreeg dreig brieven dat de lening kan schadedus op lopen ,maar toen ik begon over de 2007 ,kreeg ik een brief dat ik het kan af kopen , en dat koste precies wat ik verdien had , dus dan zou ik niks terrug krijgen ,maar ik ga een recht zaak van maken , IK MOET MIJ GELD TERRUG KRIJGEN ,o wat zijn dat boeven , ik begon met 323 euro te betalen , nu betaal ik 428, euro 40;ze zijn schofterig ook , mijn acount heef ze een paar brieven aangeteken gestuurd maar antwoorden mho maar ,L.Sluis
[quote="richard"]hoe zit het nou met de verzekering hollands welvaren
die ik ook heb bij dsb
en de belegingen bij dsb
is daar al wat van bekend
wie weet hier wat meer over[/quote]
KIJK EENS OP DE SITE VAN DSB SCHADECLAIM
http://www.dsbschadeclaim.nl/
Groetjes Mark