7 reacties
Bij het zoeken naar de hoogste spaarrente met als voorwaarde: vrij opneembaar, geen verplichte maandelijkde inleg, geen opnamekosten, staat op de 3e plaats MoneYou met 2,30%. Bij de SNS bank krijg je ook 2,30% op Maxisparen maar wordt in het geheel niet genoemd! Op Plussparen krijg je zelfs 2,40% (10000,- saldo. Wel zie ik bv. de Aegon met 2,20%. Betrouwbaar advies van Independer!
Beste Hijmen,
De maxispaarrekening van SNS Bank kent een verplichte maandelijkse inleg tussen € 50,- en € 500,-. Vandaar dat deze niet in de vergelijking naar voren komt bij de door jou ingevulde zoekcriteria. Zie ook: http://www.snsbank.nl/particulier/spare ... paren.html
Independer.nl toont spaarrekeningen waarvoor je in aanmerking komt op basis van de ingevoerde wensen. Ook Plussparen van SNS Bank staat in onze vergelijking ondanks dat we geen commerciele samenwerking hebben met SNS Bank.
Suces met het vinden van een passende spaarrekening.
Vriendelijke groet,
Chris Oosterling
Independer.nl
Beste Chris, De maxispaarrekening van SNS Bank kent inderdaad een verplichte maandelijkse inleg tussen € 50,- en € 500,-.
Dus heb ik mijn zoekcreteria aangepast. En wat schetst mijn verbazing, wederom geen advies betreffende de Maxispaarrekening (of enig andere) van de SNS Bank. Wel zie ik op plaats 18 de Reaal Internetspaarrekening (waarvoor geen maandelijkse inleg nodig is) staan. Het wordt steeds vreemder!
Ps. Ik ben geen SNS of andere bankmedewerker. Gewoon een particulier die betrouwbaar advies zoekt.
M.vr.gr.
Hijmen.
Beste Hijmen, de internetspaarrekening van SNS Bank komt wel naar voren alleen is dat pas op pagina 3. Je kunt m ook vinden door SNS Bank in te vullen bij 'voorkeursaanbieder'. Als je in de wensenlijst aangeeft beperkende voorwaarden te accepteren dan wordt de maxispaarrekening van SNS Bank ook getoond. Naast een verplichte inleg heeft deze rekening namelijk als beperkende voorwaarde dat je niets kunt bijstorten. Vandaar dat deze niet wordt getoond als je aangeeft geen beperkende voorwaarden te accepteren. Mvg, Chris Oosterling
Beste Gast, Independer.nl is inderdaad tussenpersoon die onder andere leeft van provisie. Toch zijn wij onafhankelijk. De producten met laagste prijs of laagste prijs icm beste voorwaarden staan altijd bovenaan in de vergelijking. Ook als we met die partij geen commerciele samenwerking hebben. Tot slot heeft geen enkele financiele instelling een belang in Independer.nl