2 reacties
kun je gemoedsbezwaarde zijn voor de zorgverzekering MET behoud van AOW pensioen of andere verzekeringen ? ik vind het namelijk vreemd dat je -zoals ik het opmaak uit voorlichting- je automatisch uitgesloten voor alle verzekeringen.
dit lijkt me ook erg onrechtvaardig, gezien je wel loonheffingen en vervangende zvw en awbz bijdragen betaald.
is dit juridisch wel kuis ?
jvdveld schreef:kun je gemoedsbezwaarde zijn voor de zorgverzekering MET behoud van AOW pensioen of andere verzekeringen ? ik vind het namelijk vreemd dat je -zoals ik het opmaak uit voorlichting- je automatisch uitgesloten voor alle verzekeringen.
dit lijkt me ook erg onrechtvaardig, gezien je wel loonheffingen en vervangende zvw en awbz bijdragen betaald.
is dit juridisch wel kuis ?
Wij hebben niet veel informatie over gemoedsbezwaard zijn, maar volgens de gegevens van het CVZ (College voor Zorgverzekeringen) kunt u als gemoedsbezwaarde ook een ontheffing krijgen voor de awbz bijdrage (en automatisch ook voor de zvw). Klik hier voor meer informatie
Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.
1