Ga geen lening aan bij NVF voorschotbank/ Defam en KCC

25 reacties

Ga geen lening aan bij NVF voorschotbank te Rotterdam nu heet het Krediet contact Centrum en Defam index plan bij beleggen met geleend geld. Ga ook niet in zee met koppelverkoop zoals Cardiff en Gema kredietprotector. Deze banken zijn oplichters en niet klantvriendelijk als je na 6 jaar netjes betaald, zonder achterstand, betaald heb en vervolgens als een hond te worden behandeld. Mensen ga na een betrouwbare bank. Beter is geen lening aan te gaan als je het niet nodig heb lenen kost geld, heel veel geld.
Ik heb een rest schuld van € 42.000,00 en ik probeer nog meer mensen te vinden die ook het slachtoffer zijn van malafide praktijken om meerdere contracten af te sluiten. Het is het misleiden van de consument waarbij de bank een overtreding pleegd op een wettelijk voorschrift en dwaling. Bij Cardiff is er sparke van koppelverkoop. Mensen wees gewaarschuwd ga niet met genoemde bank in zee wees aub wijs.

Elliot

door Elliot op 18 Aug 2009, 22:13

Oproep:
Independer is op zoek naar concrete voorbeelden (bewijzen) op papier waaruit duidelijk blijkt dat kredietaanbieders structureel de rente laten stijgen. Dat mag over korte en lange termijn zijn.

Wie heeft dit op papier en wil het ons toesturen? Gebruik onderstaand post-of emailadres:
Inmiddels is dit niet meer mogelijk, zie laatste bericht.

Bij voorbaat dank,
Independer.nl

Gebruikers-avatar
Moderator

door Chris Oosterling op 08 Okt 2009, 16:02

Hallo Chris, juist omdat jullie hier voorbeelden van zoeken, moet het bij jullie toch bekend zijn dat DSB hier heer en meester in was (en misschien nog is)? Dan vraag ik me toch af waarom jullie bij Toppers dan drie keer DSB zetten en 1 keer niet voldoende is, als je ze er niet uit kunt laten.

door Marieke op 11 Okt 2009, 15:38

Wij krijgen klachten over verschillende kredietverstrekkers en niet voor DSB in het bijzonder. Vandaar ons verzoek om bewijzen aan te leveren, wij willen een beter beeld krijgen van welke partijen zich hier met name schuldig aan maken.

We tonen in de toppers de producten met de laagste rente, ook als dat 3 labels van DSB zijn. Als het gaat om persoonlijke leningen heeft DSB Bank ook lage tarieven en deze kunnen niet gewijzigd worden. We zien dan ook geen reden hier op dit moment vanaf te stappen.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Mayke Melgers op 12 Okt 2009, 10:15

Het verhaal van Defam komt verdacht veel overeen met wat ik met hun heb meegemaakt. Ik ga alsnog alle correspondentie en stukken opzoeken om nader, verder te berichten.

door mikkachris1 op 15 Okt 2009, 14:32

Hier nog een bericht van mij. Ik zal mijn contract van Defam Effectenlease opsturen via de mail. De mensen daar kan deze bank op de zwarte lijst zetten en dat Krediet Contact Centrum voorheen NVF/Voorschotbank een tussenpersoon gestuurd heb van Defam, naar mijn huisadres. De Voorschotbank had ook nog een andere naam EFC Kredietwijzer. Middels is er een procedure tegen deze banken bezig de documenten te bestuderen voor een rechtszaak om mijn gelijk te halen en te krijgen wegens overkreditering en misleiding van een huurcontract Defam index garantieplan en zit nu met een restschuld van nog 8 jaar te betalen. Lieve mensen ga geen lening (meer) aan. Spaar maar in een ouwe sok. Ter vermelding mijn lening een doorlopend krediet aan rente per maand is 9,9%.

Elliot

door Elliot op 27 Okt 2009, 22:08

Hallo allen,

mag ik jullie er op wijzen dat er twee zaken door elkaar gehaald worden? DEFAM en NVF bieden niet zelf leningen aan, zij werken met intermediairs. de ellende die hier geschetst word mag worden toegeschreven aan de intermediair. Ook al geven zij aan de NVF of DEFAM te zijn ( daar staan ze om bekend ), zijn ze dat niet, de belegingsproducten en advisering daarover is een zaak van die intermediair.

door Pieter op 28 Okt 2009, 12:33

Geachte Lezers.
Ik ben erik en heeft een doorlopend krediet bij NVF/World of Crediets.
Toen ik deze lening aan ging,moest ik eerst een rente betalen van 5,1% op de salaris die ik toen had (afgesproken via de telefoon).
Ik ben toen overgestap naar een andere werkgever waar ik meer verdiende en de lening echt hard nodig had,moest ik in eenkeer 10,9% rente betalen.
Het is omdat ik het geld nodig had,heb ik maar getekend.
Toch voel ik mij door deze banken te opgelicht.
Wat kan nu doen.
Wie heeft er een oplossing.
alvast bedankt, Erik

door Kelly1 op 29 Nov 2009, 14:58

Beste lezers,

Voor alle duidelijkheid, Defam, NVF voorschotbank en alle andere verstrekkers zijn bancaire instellingen en hebben niets, maar dan ook niets te maken met wanpraktijken en of woekerpolissen!

KCC is een intermediair en bemiddeld in het verstrekken van kredieten, maar de maatschappijen hebben iets met een koopsompolis te maken, sterker nog, de meeste kredieten die worden verstrekt zijn "blanco kredieten"dat betekend dat hier geen polis aanvast zit. De intermediair beoordeeld samen met de relatie of een verzekering van toepassing is.
Dus zet in de toekomst eerst de feiten op een rijtje voordat er iets geroepen wordt!!

door prof op 30 Nov 2009, 19:54

Ook ik ben in november 2008 gebeld met de mededeling dat wij doorlopend krediet met een veel te hoge rentepercentage en dat we bij KCC een veel lagere percentage konden krijgen, dat leek ons wel intressant, vervolgens een afspraak bij ons thuis gemaakt.
Tijdens het gesprek vertelde de verkoper dat we ons ook konden verzekeren tegen arbeidsongeschiktheid.
We hebben ja gezegd (later enorm stom)dat kost ons 10.000 euro extra.
Mijn vraag aan iedereen is, kan iemand ons helpen om te kijken of het wel allemaal terecht is.

Alvast bedankt

Danny

door 34ryy op 02 Dec 2009, 18:06