25 reacties
mensen dit is geen grap leen geen geld via defam deze mensen smeren je een bedrag aan betaalt er 8 jaar aan en hetzelfde bedrag staat nog open ma 8 jaar tevens raak je werkeloos en schrijf 1 briefje of het mogelijk is om 1 paar maanden minder te betalen ivm je geen werk meer heb en dus minder krijg.je krijg van defam 1 grote bek ben je zelf schuld en sturen gelijk 1 brief naar het bkr tot het gevolg dat je nergens meer iets krijg en ook al betaal je alles netjes jaren lang daar treken ze je niks van aan.
en je kunt hoog of laagspring ook al betaal je netjes ze zetten je gewoon in het bkr en kom daar maar eens uit dat dit zo maar mag vind ik niet normaal maar wie ben ik.
daar sta je dan met je goed gedrag dus leen nooit iets bij deze kut bank.
Op ons verzoek voor bewijzen van het snel stijgen van rente hebben wij onvoldoende bewijzen gekregen om hiermee actie te kunnen ondernemen. De bewijzen die wij wel ontvingen waren voornamelijk over leningen van HDV Bank.
Heeft u tips/ervaringen voor bezoekers die problemen hebben met HVD Bank, NVF voorschotbank, Defam en KCC plaats dan een reactie op deze post.
wij hebben via tussenpersoon a krediet een doorlopendkrediet bij de
ned voorschotbank afgesloten
altijd correct betaald via automatische incasso
wat blijkt nu toen wij een bedrag wilde opnemen kregen wij een brief dat dit niet gehonereerd kon ze deden af en toe een toetsing bij bkr
en zagen dat wij een krediet van 5000e hadden aangevraagd
hierop zei ik dat was niet zo
dit staat al langer maar ja door opnieuw toetsen van hun kunnen wij
van het doorlopend krediet niet meer opnemen
wij moesten loonstrook en lasten opnieuw doorgeven
hierbij vraag ik mij af mag dat zo maar
wij hebben geen achstallige betalingen goede bkr en ook bij hun altyjd correct betaald
Beste Natasja,
Dit kan uiteraard. Door de opname toe te kennen, terwijl er hogere naastlopende lasten zijn dan ten tijde van het afsluiten van de financiering en door strengere levensnormen is extra kredietverstrekking dan niet meer mogelijk. DNV is dan verplicht om te checken of alle componenten zoals salaris, woonlast, overige financieringen etc. nog binnen een verantwoorde verstrekking past. Indien dit niet passend is, is verstrekking in het kader van overkreditering onverantwoord en zal het bedrag in depot blijven totdat dit wel binnen de norm past.
Groet,
Financieel Adviseur
Volgens mij kan dat dus niet. Op het moment dat je het contract sluit met de financieringsmaatschappij hebben jullie en die partij verplichtingen naar elkaar. Zij moeten je het geld tot jouw beschikking stellen. Dus je mag gewoon weer geld opnemen. Ook al heb je geen inkomen meer of veel andere leningen. Of het verstandig is, is een 2e.
Wel moet je kijken of in je contract rivisiemomenten zijn opgenomen. Dit kan betekenen dat zij de lening mogen herzien. Hoe dit juridisch zit weet ik niet precies.