Independer Forum

Energie: algemeen

Alle vragen over energie of energieleveranciers in algemeen.

tijdelijk energie bij verhuur woning Ik heb een woning gekocht voor de verhuur. deze staat 1,5 maand leeg en wordt dan verhuurd. Hoe regel ik energie voor 1,5 maand
Reacties
1
Bekeken
228
Gestart door:
evsie
op
Prijsverschil vergelijkingssites Hoe kan het dat bij energie vergelijken Independer duurder is dan alle andere vergelijkingssites. In mijn geval: exact dezelfde gegevens en dan blijkt overal dat EnergieFlex de goedkoopste is met 1009 euro...
Reacties
3
Bekeken
406
Gestart door:
Geen
op
kopie van mij koopcontract Hallo,Ik heb recent een huis gekocht en daarom een nieuw energiecontract aangevraagd. Nou vroeg de energieleverancier een kopie van mij koopcontract. Nu is mij vraag mogen de energieleverancier dit doen aangezien niet alleen...
Reacties
1
Bekeken
331
Gestart door:
Johan-W
op
Boete bij opzegging contract Hallo, Ik zou graag over willen stappen, maar mijn huidige contract loopt nog bijna een jaar. Nu ben ik bang dat ik een boete krijg van mijn huidige leverancier als ik nu zou...
Reacties
4
Bekeken
801
Gestart door:
Simon
op
Overstappen energie rond verhuizing Hallo, ik zou graag per direct willen overstappen naar een andere, goedkopere energieleverancier. Ik ga echter binnenkort verhuizen. Op 4 september krijg ik de sleutels van mijn nieuwe huis. Vanaf dat moment moet...
Reacties
5
Bekeken
811
Gestart door:
lbroeder
op
Huis gekocht Hallo, Afgelopen week heb ik een huis gekocht, maar de meter is afgesloten. Moet ik een energiemaatschappij bellen zodat zij langs kunnen komen om deze aan te sluiten of kan ik dit ook...
Reacties
5
Bekeken
532
Gestart door:
L. Veerslag
op
bedenktijd Het klopt toch dat je overal bedenktijd hebt, of verschilt dat per leverancier?Ik wilde mijn contract opzeggen, maar ze deden daar heel moeilijk alsof het niet meer mogelijk was..
Reacties
4
Bekeken
430
Gestart door:
van Wijk
op
Stadsverwarming Ik ga verhuizen naar een appartement waar stadverwarming is. Nou ben ik hier niet heel blij mee, omdat ik het gevoel heb dat ik hier veel meer voor betaal dan voor een...
Reacties
1
Bekeken
392
Gestart door:
Peter01
op
Huidige energieleverancier Beste Independer, Ik zie in de vergelijking dat mijn huidige energieleverancier in de top 3 komt. Betekent dit dat mijn huidige contract dan nog oké is? Met vriendelijke groet, Boudewijn
Reacties
1
Bekeken
398
Gestart door:
Boudewijn123
op
Lage energie tarieven Mijn contract loopt binnenkort af. Ik ben daarom opzoek naar een nieuwe energieleverancier. Op internet zie ik verschillende verhalen over dat de energieprijzen nu laag zijn. Ik zat er daarom aan te...
Reacties
5
Bekeken
650
Gestart door:
Marcel
op
Dubbele afrekening Ik heb twee afschrijvingen gehad van mijn nieuwe en oude leveranciers? Recent ben ik overgestapt van energieleverancier. Nou kreeg ik afgelopen maand van zowel mijn oude als mijn huidige leverancier een afrekening....
Reacties
1
Bekeken
402
Gestart door:
H. Stapels
op
Groene stroom Ik snap niet hoe het zit met groene stroom. Is dat altijd windenergie? Wie weet daar meer over?
Reacties
4
Bekeken
826
Gestart door:
Regina Felange
op
Beëindiging energiecontract na verlenging Ik had een contract afgesloten bij NLE voor de periode 01-02-2014 tot en met 31-01-2015. In Oktober 2014 heb ik wederom een contract afgesloten bij NLE voor het volgende jaar ( 01-02-2015-31-01-2016)....
Reacties
1
Bekeken
438
Gestart door:
Hoe zit dit
op
Slimme meter komt zeker.....links èn/of rechtsom? De slimme meter is dus bereids ingepland door de branche en de overheid heeft onder publiekelijke druk besloten, dat je de nieuwe slimme meter kunt laten activeren of juist niet. Naast aankondigingen...
Reacties
0
Bekeken
521
Gestart door:
hans de kritikaster
op
Het verschil bij de Independer-Energievergelijker! Beste Independerteam, Prima, dat jullie je met de onoverzichtelijke energiemarkt gaan bezighouden. Maar er zijn toch al dertig of nog meer energievergelijkers op de markt..... Een in het oog springend verschil lijkt het idee...
Reacties
5
Bekeken
603
Gestart door:
hansvanrheenen
op
Nest Is de Nest van Google nu een energieleverancier, of is dit alleen een tooltje? Hoe erg is het als Google al mijn energieverbruik weet? Ik vind dat wel spannend met mijn privacy....
Reacties
2
Bekeken
843
Gestart door:
Stoa de Bonk
op
Investeren in de energiemarkt 6% rendite..... Om als particulier direct te kunnen investeren in de energiemarkt, is een Topic over investeringsprojecten een goede informatiebron. Niet alleen de nieuwkomers op de markt kunnen hier gepost worden, maar tevens...
Reacties
7
Bekeken
855
Gestart door:
hans de kritikaster
op
Enkele meter/dubbele meter? Wie weet wat nou precies het verschil is tussen een enkele meter en een dubbele meter? En wat zijn de voor- en nadelen? Kom er niet meer helemaal uit..
Reacties
3
Bekeken
880
Gestart door:
Christiaan Kesterman
op
Eenergievergelijking Independer Een geweldig initiatief van Independer om op een eerlijke en rechtvaardige wijze de energie-aanbiedingen te vergelijken. Het lezen van een energieofferte of -rekening vraagt bij wijze van spreken bijna een academische studie....
Reacties
1
Bekeken
715
Gestart door:
Ros
op
Eneco Toon voor bestaande klanten? Eneco biedt een mooi apparaat om je CV te bedienen en inzicht te krijgen in verbruikscijfers. Ik ben echter al klant van Eneco. Kan ik dit apparaat ook krijgen of alleen voor...
Reacties
0
Bekeken
904
Gestart door:
Herman Bieshoorn
op
Independer

Als je op deze buttons klikt, plaatsen Facebook, Twitter en Google+ cookies.

Ik ga akkoord

Volg ons ook voor tips, alerts en het laatste nieuws!