7 reacties
hallo wij hebben ook een polis van hollands welvaren daarvan heb ik de afkooppolis inmiddels in huis. de waarde hiervan is een leuk bedrag. gebeld met de de dsb bank en kreeg te horen er komt een adviseur bij u langs om dit allemaal in orde te maken nou dacht ik prima. de betreffende meneer komt bij mij thuis en geeft zich uit te werken voor kroon debiteuren. deze meneer meldt het volgende de polis kan ik voor u afkopen maar alleen als u akte van cessie tekend dit heb ik uiteraard geweigerd en deze meneer is weer vertrokken. inmiddels heb ik uitgezocht dat deze meneer gewoon werkt bij het inspectrum incasso bureau en de naam kroon debiteuren gebruikt maar het is allemaal hetzelfde bureau. en daarbij komt dat wij zelf een advocaat in handen hebben genomen niet via hypotheekleed waar we ook bij aangesloten zijn maar een gebed zonder eind is maar een onafhankelijk iemand. geloof mij mensen de regeltjes zitten heel anders in elkaar dan de mensen van dsb bank en kroon debiteuren of te wel inspectrum incasso bureau doen geloven vor het afkopen van zo'n polis.
de kroon is het zelfde als dsb ook bandieten die moeten aangepakt worden ze blijven de mensen oplichten trap daar niet in groetjes zijn ook zakken vullers.en ze rijden ook een dure auto en willen de mensen dwingen en voor dit bezoek wil die maf ook nog 189 euro ontvangen dit moet verboden worden.het zijn allemaal idioten groetjes fransje mensen trap daar niet in.
Hallo Billy06, ik krijg van DSB te horen, indien ik de polis afkoop de premie
die ik betaalde, gewoon bij mijn aflossing van de Hypotheek opgeteld wordt. Ik had gedacht dat ik dan per maand de premie overhoud en alleen de aflossing van de Hypotheek moet betalen. Volgens DSD schiet ik niets mee op met het afkopen van de polis bij REAAL. Was dat bij jouw ook het geval.