18 reacties
ook ik heb grote problemen met trias
ik was te laat met betalen van de premi voor januari waar ik meteen flanderijn op mijn dak kreeg ik die mensen gebeld en met hun aan de lijn het geld over gemaakt en kreeg te horen dat het dossier gesloten werd ik dacht mooi ben ik er weer van af
krijg ik vandaag een aanmaning van trias om de zelfde premi als die ik van de deurwaarder kreeg met admin kosten er boven op
ik dus bloed link bellen naar die galbakken van trias wordt ik daar gewoon even voor leugenaar uit gemaakt terwijl ik alle documenten en de afschrift voor mijn neus heb
nu mijn vader
hij is toen een eigen bedrijf gestart en werd er bij hun uitgegooid omdat ze hun niet konden verzekeren
dus naar cz gegaan en na een jaar of 4 geloof ik overleed op 6 april 2010 mijn moeder plots daar hebben jullie graf lijer van trias van gehoord en sturen direct een deurwaarder flanderijn dus weer op mijn vaders dak voor een achterstand van schrik niet ruim 5000 ja vijduizend euro
mensen van trias waar zijn jullie mee bezig ik ben nu dus op het moment zo boos dat ik jullie bloed ken zuipen en over je lijk heen ken pissen
Hoi wij hebben hetzelfde met Trias en Flanderijn
ze houden het geld gewoon vast en zeggen dat ze het doorgestuurd hebben
door Flanderijn nu geen aanvullende verz meer
alles loopt langs elkaar heen
bij Trias kun je alleen maar 0900 bellen
ons geld van vorig jaar nov en dec heeft Flanderijn nog steeds in bezit
dus bij Trias staat dit nog steeds open
maar wel bijna 300 euro kosten berekenen
is hier nou niks tegen te doen??
annet schreef:Ik heb vorige maand met verbazing en deze maand weer met verbazing een bericht ontvangen van de deurwaarder flanderijn dat ik te laat was met mijn betaling deze maand.
ik betaal al jaren op de 26 ste mijn premie omdat mijn salaris btaald wordt, nu kreeg ik vorige en maand weer een brief gedateerd op de 26 ste met het bericht dat ik te laat was met betalen. meteen ook de kosten van de deurwaarder erop
Normaal stuurt trias een acceptgiro maar die had ik nog niet eens ontvangen van ze.
zijn er meer mensen die op deze manier de rekening krijgen en ik vraag me af of dit wettelijk mag. Ik dacht altijd dat je gewoon 30 dagen de tijd hebt om te betalen??
ik heb in mij laatse 11 jaar in rotterdam regelmatig te maken gehad met flanderijn.
niet echt de prettigste deurwaaarder om mee te maken te hebben.
ze zijn aggressief
imponerend en tstoerst als de vrouw alleen thuis is.
als je al niet genoeg shit aan je hoof d heb komen hun je imponeren en das nog zaxcht uitgedrukt.
ik begrijp dt een deurwaarder zijn werk doet maar deze doen t puur uit sADISME
Net als al die anderen heb ik ook brieven van Flanderijn ontvangen
voordat ik die brieven binnen kreeg email verstuurd aan Trias gevraagt om een specificatie met openstaande rekeningen die zouden ze opsturen tot heden niks ontvangen. Enkel van Flanderijn
in totaal 909 euro betaling aan Trias voor maar 2 openstaande rekeningen die maar 400 was. Het is gewoon te gek voor woorden hoe ze te werk gaan met halve antwoorden op de emails,spook facturen en dan nog durven ze te denken goed bezig te zijn.
Het is gewoon oplichting voor twee rekeningen kunnen er niet eens 4 a 5 van gemaakt worden.
Precies dezelfde situatie als Hierboven meegemaakt.
Incasso staat uit bij Flanderijn, deze wordt afbetaald volgens de afspraak. Als dan een automatische incasso niet lukt, wordt op dezelfde dag dit bedrag toegevoegd aan het dossier.
Hier krijg je geen bericht over behalve een maand later de verhoogde incassokosten.
Een herinnering lijkt mij ethisch gezien normale procedure.
Mijn dochter had, omdat ze zonder werk zat, drie maanden achterstand bij haar zorgverzekering. Hierdoor kreeg ook zij te maken met Flanderijn en van Eck. Hoge incassokosten natuurlijk. De rekening van Flanderijn inclusief de incassokosten heb ik op 8 december 2011, enkele dagen te laat, voor haar betaald. We praten over een bedrag van over de 600 euro. Daar heeft mijn dochter nog met hun over gebeld. Volgens de medewerker van Flanderijn waren er geen problemen meer als ze de rekening direct zou betalen. Dat is op 8 december 2011 gebeurd. Vervolgens valt er omstreeks 24 januari 2012 een brief van Flanderijn in de bus waarin staat dat zij proceskosten van maar liefst 637,62 euro moet betalen. Huhhhh????? Proceskosten van wat? Er staat in hun brief wegens een gewezen vonnis van de kantonrechter op 4 januari 2012.
O ja? Er is niemand aan de deur geweest om een dagvaarding te komen brengen. Wat is dit een waardeloze instelling om mensen, die al geen cent te makken hebben, zo te intimideren.
Mensen laat weten als u ook dit soort problemen hebt.
Beste Sellie,
Flanderijn zal ingeschakeld zijn door de zorgverzekeraar. Als alle kosten op 8 december betaald zijn was het waarschijnlijk onterecht dat er nog kosten in rekening zijn gebracht.
Wij raden aan om contact met de zorgverzekeraar op te nemen zodat zij uit kunnen zoeken waar het mis is gegaan.
Als jullie er met de verzekeraar niet uitkomen kan er ook altijd nog contact opgenomen worden met het College voor Zorgverzekeringen, zij houden zich bezig met de incasso van premies van mensen met een betalingsachterstand. Meer informatie hiervoor is de vinden via de volgende link: http://cvz.nl/verzekeringen/zvw/wanbeta ... alers.html