2 reacties
Ik vind deze verzekering voor mij en mijn partner (zonder kinderen) veels te duur, als je het vergelijkt met andere partijen. Er wordt minder vergoed, zoals bijvoorbeeld op de homeopatie die o.a. lid zijn van de: NVKH. Je hebt wel een maximum aantal vergoedingen, maar er wordt per keer maar 40 euro vergoed, de rest moet je zelf aanvullen/bijbetalen. Verder heb ik een aanvullende verzekering, maar ik moest naar het ziekenhuis voor de nieren en dan krijg ik ook een rekening van € 120 euro. Misschien is het wettelijk geregeld hoor, maar de zorg wordt steeds meer onbetaalbaar en duurder. Je hebt een vezekering, maar het lijkt erop dat er bijna niets vergoed wordt. Verder ontvang ik laat bericht op mijn declaraties. En is de verzekering 30 euro per maand duurder (voor bijna dezelfde vergoedingen en pakket) dan mijn nieuwe zorgverzekering voor 2012.
Caatje schreef: Ik vind deze verzekering voor mij en mijn partner (zonder kinderen) veels te duur, als je het vergelijkt met andere partijen. Er wordt minder vergoed, zoals bijvoorbeeld op de homeopatie die o.a. lid zijn van de: NVKH. Je hebt wel een maximum aantal vergoedingen, maar er wordt per keer maar 40 euro vergoed, de rest moet je zelf aanvullen/bijbetalen. Verder heb ik een aanvullende verzekering, maar ik moest naar het ziekenhuis voor de nieren en dan krijg ik ook een rekening van € 120 euro. Misschien is het wettelijk geregeld hoor, maar de zorg wordt steeds meer onbetaalbaar en duurder. Je hebt een vezekering, maar het lijkt erop dat er bijna niets vergoed wordt. Verder ontvang ik laat bericht op mijn declaraties. En is de verzekering 30 euro per maand duurder (voor bijna dezelfde vergoedingen en pakket) dan mijn nieuwe zorgverzekering voor 2012.
Beste Caatje,
We helpen u graag verder met het maken van een vergelijking om te kijken of u voordeliger kunt verzekeren. Onze adviesmedewerkers staan u graag te woord. Tot 21.00 uur kunt u met ons bellen op 035 626 55 44. Bekijk ook ons handige vergoedingenoverzicht. Heeft u nog vragen? Stel ze gerust.
Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.