Betalingsmoraal van Turien en Co

12 reacties

Klant tevredenheid onderzoek.

Ik ben zeer ontevreden over de betalingsmoraal van Turien en Co.
Ik ga er daarom ook vanuit dat Turien en Co de goedkoopste premie
heeft van alle Nederlandse zorgverzekeraars,
Ik fungeer ( zorgverlener ) als goedkope bank voor Turien en Co.

Mijn eindcijfer voor deze zorgverzekeraar is een 3.

door r.baarsma op 09 Feb 2010, 15:48

inderdaad klote

door karel op 13 Nov 2010, 22:20

Het betalingsverkeer is zeer slecht, onbegrijpelijk.
Grote monden aan de telefoon,houding van jouw probleem niet de mijne.
Ik kan niet anders zeggen, ga er niet naar toe betaal liever iets meer dan naar hun toe.
Ze wijzen zoveel mogelijk af, je moet echt alles nakijken of het inderdaad ook zo is.

door sylvia op 12 Jan 2011, 19:33

XXXXXXXXX die hun eigen administratie niet op orde hebben. Deze oplichters maken het helemaal te bont. Na 3 jaar gaan ze nog geld opeisen die ze door hun eigen schuld 'vergeten' zijn te innen, en je moet snel betalen anders dreigen ze met een deurwaarder. Wat een klote instantie. Ik hoop dat ze snel failliet gaan dat stelletje criminelen.

door zeer ontevreden klant van Turien op 16 Okt 2011, 18:49

Turien kost verzekerde drie maal te veel!
Turien blijft de verzekerde geld berekenen. Vaak sturen zij eindafrekeningen die herrekend worden. Deze maand verstuurde Turien navorderingen over 2008!

Voor verzekerde is dit niet meer te begrijpen en zijn dergelijke facturen niet te controleren. Turien blijkt, achteraf, dus een hele dure verzekeraar.

Hun herrekeningen geven aan dat hun (eerdere) afrekeningen onjuist zijn.

Mijn oplossing:
breng Turien alle aan hen bestede tijd in rekening, stuur hen een factuur.

De goede oplossing: wil je verzekerd zijn tegen lage kosten en weinig rompslomp: ga nooit met Turien&Co in zee.

door Reijer op 26 Okt 2011, 11:32

Tja, wat moet je over turien nog zeggen.... ook ik kreeg plots een aanmaning over een rekening van 3 jaar geleden. Ik zou de nota wel ontvangen hebben maar niet betaald. Die zijn gek om er na zo'n lange tijd nog op terug te komen EN voor mij is het niet controleerbaar. Snel over naar een goede zorgverzekeraar!!!! Het lijkt daar meer op de firma List, bedrog en CO.

door Justitiemedewerker op 27 Okt 2011, 13:14

Ook ik heb van Turien & Co achteraf rekeningen gehad, het klopt helemaal wat men schrijft. Het zijn echte oplichters.
Ik hoop dat mensen snel overstappen naar een eerlijke Zorgverzekeraar die men wel kan vertrouwen.

door Nel op 01 Nov 2011, 23:02

Ongeloofelijke administratieve chaos bij Turien en Co,
Kreeg in november 2011 ook nog betalingen van 2008 het zgn eigen
risico te voldoen.
De restituties van verzekerde verrichtingen zijn evenzo niet te volgen,duren ook veel te lang.
Maar als je een medicijn moet betalen en je wacht met betalen 3 weken dan krijg je bericht dat je niet meer verzekerd bent.
De maandeijkse automatische premiebetaling innen ze wel!!
Telefonisch contact veel te traag
Betaal je dan direkt een bedragje voor het medicijn dan geen excuses en pas na ca 5 weken weer normaal contact.

door Gast op 14 Nov 2011, 23:36

Wij zijn al 2 jaar geleden overgestapt naar een andere verzekering. Turien en Co was en is dus nog steeds een grote chaos.

door Sna op 15 Nov 2011, 14:36

nou,ben zes maanden in de weer geweest om bepaalde rekeningen te betalen.Ze sturen je van het kastje naar de muur en niemand weet ergens iets vanaf.Ik heb nog nooit zo een stelletje ongeregeld meegemaakt.Echt een administratieve chaos.En die mensen zijn dan opgeleid?Lang leve het VGZ.Laat je nooit verleiden tot een zorgverzekering van Iza-Turien!

door Silvia Maastricht op 17 Nov 2011, 11:54