Independer Forum

Autoverzekering: Schadevrije jaren

Schadevrije jaren is een lastig onderwerp. Het opbouwen, overnemen en berekenen ervan is niet altijd even transparant bij verzekeraars. Hier kun je al je vragen stellen over dit onderwerp. Hoe worden schadevrije jaren berekend? Kan je schadevrije jaren meenemen?

Schadevrije jaren auto kwijt Ik heb vorig jaar september mijn auto verkocht en dit is netjes gemeld bij roy data (20 svj). Op mijn motor had ik ook 20 svj, deze had ik nog. Nu heb ik...
Reacties
0
Bekeken
119
Gestart door:
rzandber
op
trage informatie inshared/sns Ik rijd auto sinds mijn 21e jaar. ik ben inmiddels 48. 2 x een akkefietje gehad, laatste vorig jaar. Na een echtscheiding en een hoop gedoe en geregel met een hoop emotionele...
Reacties
1
Bekeken
160
Gestart door:
Gert
op
Scahdevrije jaren naar tweede auto Goededag, Ik heb een autoverzekering met een premie obv 24 schadevrije jaren. Onlangs kocht ik een tweede auto erbij en gaf aan de verzekering door dat ik 24 schadevrije jaren heb. Op basis...
Reacties
2
Bekeken
257
Gestart door:
bronco67nl
op
Leaseverklaring verplicht bij aangaan nieuwe verzekering? Ik heb de afgelopen jaren in leaseauto's gereden bij verschillende leasemaatschappijen. In verband met de aanschaf van een privé auto wil ik een autoverzekering aanvragen. Ben ik bij het aangaan van een autoverzekering...
Reacties
1
Bekeken
361
Gestart door:
Habubu
op
schadevrije jaren uit Italië Hallo, ik wil graag weten welke Nederlandse autoverzekering schadevrije jaren uit Italië accepteert.
Reacties
8
Bekeken
3676
Gestart door:
saskia1212
op
Schadevrije jaren beperkt na informatie Ik werd vorige week beschuldigd van een aanrijding op een gesloten parkeerterein in Utrecht in februari. Ben me van geen kwaad bewust. Ik informeer bij Alsecure wat ik hiermee aanmoet en word...
Reacties
1
Bekeken
319
Gestart door:
Cjb
op