Autoverzekering overzetten

4 reacties

Hallo,

Mijn auto die verzekerd is via independer heb ik verkocht en ga vandaag een nieuwe (tweedehands) kopen. Ik wil graag mijn autoverzekering overzetten naar deze 'nieuwe' auto. Als ik zoek op independer.nl staat dat het heel makkelijk kan via 'mijn independer'. Ik kan het echter niet vinden. Waar kan dit precies?

Bedankt!

door nevixa op 29 Jun 2011, 12:40

Beste Nevixa,

Als het goed is heb je bij het afsluiten van je polis persoonlijke inlog gegevens ontvangen. Deze kan je telefonisch opvragen door te bellen met onze klantenservice via 035 626 55 44 of per e-mail via info@independer.nl. Je kan overigens ook telefonisch je autowijziging doorgeven, afhankelijk van de maatschappij waar je verzekerd bent. Dit duurt slechts een paar minuutjes.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 29 Jun 2011, 12:51

Hallo,

Ik kan inderdaad gewoon inloggen. Maar ik kan niet vinden waar in 'mijn independer' de auto kan laten overschrijven.

Bedankt!

door nevixa op 29 Jun 2011, 13:58

In 'Mijn Independer' staat een tab met 'mijn producten'. Daar staan de lopende verzekeringen die je kunt wijzigen. Echter wanneer deze mogelijkheid er niet bij staat kan de autowijziging niet via deze weg worden doorgegeven. Dan adviseer ik je even te bellen met onze klantenservice.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 29 Jun 2011, 15:44