automatische incasso

2 reacties

Bij mijn weten heb ik nooit getekend voor automatische incasso. Het gevolg is nu dat ik al betaald had op uw rekening nummer 10015 en dat jullie van mijn betaalrekening dat zelfde bedrag nogmaals hebben geincasseerd, waar door ik zonder te weten één maand rood heb gestaan. Hoe lost u dat op?
J.J.van der Reijden
1276 ME 182 Huizen

PS Ik bezit zelfs nog geen polis nummer

door janseddy@casema.nl op 15 Dec 2011, 22:04

janseddy@casema.nl schreef:Bij mijn weten heb ik nooit getekend voor automatische incasso. Het gevolg is nu dat ik al betaald had op uw rekening nummer 10015 en dat jullie van mijn betaalrekening dat zelfde bedrag nogmaals hebben geincasseerd, waar door ik zonder te weten één maand rood heb gestaan. Hoe lost u dat op?
J.J.van der Reijden
1276 ME 182 Huizen

PS Ik bezit zelfs nog geen polis nummer

Beste heer van der Reijden,

Volgens onze gegevens heeft u een aantal offertes bij ons opgevraagd waaronder ING. De autoverzekering van ING sluit u rechtsreeks af en niet bij Independer.nl (u bent doorgestuurd naar de website van de ING). De status van deze verzekering kunnen wij daarom niet inzien. Wij kunnen ook niet zien of u akkoord bent gegaan met de automatische incasso. Hiervoor moet ik u doorverwijzen naar de ING (telefoonnummer 0900-0933). Zij kunnen al uw vragen over uw verzekering beantwoorden.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 20 Dec 2011, 15:01