3 reacties
Beste Sika,
Je kunt gewoon een annuleringverzekering afsluiten voor je reis naar Australie. Wij adviseren dit niet te doen bij het boeken van de reis maar gewoon via een reisverzekeraar. Op die manier ben je vaak goedkoper uit.
Mocht je geen gewone reisverzekering hebben voor bijvoorbeeld je bagage dan kun je dit op onze site vergelijken en afsluiten met een annuleringsdekking. Hou er wel rekening mee dat de reisverzekering met annuleringsdekking binnen 7 dagen na het boeken van de reis in moet gaan. Op die manier geldt hij ook voor je vliegticket naar Australie.
sika schreef:In december ga ik naar australie. ik wil alleen een vlucht boeken, maar ik wil daar ook graag een annuleringsverzekering voor afsluiten. wie heeft hier ervaring mee.
Als je naar Australiƫ reist is het sowieso belangrijk om een goede reisverzekering af te sluiten. Afhankelijk van hoe lang je gaat, kan dat een verzekering speciaal voor lange reizen zijn of een doorlopende reisverzekering. Aanvullend op een doorlopende verzekering kan je annuleringsdekking afsluiten.
Je kan een speciale annuleringsverzekering voor tickets afsluiten, zie bijvoorbeeld;
https://www.mondial-assistance.nl/reisv ... erzekering
Veel succes!
1