14 reacties
Anderzorg is een drama. Het is inderdaad een andere zorg, nl. Geen zorg. Wellicht tijd voor een andere naam....
Ben al tijden bezig met het krijgen van een vergoeding, maar Anderzorg vertraagd keer op keer. Antwoorden op mails duren weken. Verschillende mensen die aan dit verzoek werken, de een weet niets van de ander etc. Ik heb het ondertussen opgegeven. Volgend jaar een andere zorgverzekeraar. NOOIT meer Anderzorg.
Hoi hun respons is erg snel,je kunt ook chatten tijdens kantooruren,krijg je direct antwoord!!tevens de goedkoopste[op ZEKUR na,maar die hebben beperkingen]Anderzorg kan je praktisch overal terecht,ze gebruiken het netwerk van zorgverleners van Menzis waardoor ze bijna met iedereen een contract hebben zodat je niets hoeft vorruit te betalen en er goed vergoed wordt...Beste dealtsja waarom independer hun premie voor 2011[1095] nog niet ingevuld heeft??-__-
Ben enige jaren verzekerd geweest bij ander zorg maar in 2011 wordt dat beslist anders want zij hebben totaal geen verstand van boekhouden.
Heb in 2010 zelfs de gerechtsdeurwaarder moeten betalen terwijl ik heb aangetoond dat van alle maanden de premies wel zijn betaald. Welnu deze kosten zullen via de rechtbank worden teru gevorderd voor 31 december 2010 en anders wordt er beslag gelegd op deze frauderende verzekeraar,
begin 2011.
Jammer voor de {toekomstige) verzekerden. Dus ik adviseer iedereen
Geen ander zorg!!!!!!!!