Anderzorg

14 reacties

Ik ben in 2009 overgestapt naar Anderzorg. Heb eigenlijk nooit problemen gehad, alles loopt soepel. Wat zijn jullie ervaringen?

door martijn op 22 Sep 2009, 09:53

Ik heb enkele jaren goede ervaringen met Anderzorg; vlotte afhandeling van vragen; relatief goedkope premie; weet echter hun nieuwe premie nog niet voor t'komend jaar. JBJ KNOOK

door jknook op 06 Okt 2009, 20:18

Anderzorg is de goedkoopste van alle zorgverzekeringen, onbegrijpelijk
dat niet meer mensen bij Anderzorg verzekerd zijn.
Alles wordt geweldig geregeld.

door Wil op 05 Nov 2009, 01:05

Hallo, ik zoek naar een verzekering die podologie vergoedt, en kwam bij Ader zorg uit.
Is dit echt een goede verzekering?
Tonna

door zuiderduin op 17 Nov 2009, 14:45

hallo, ook ik zit al jaren bij Anderzorg ik vind dit echt een goede zorgverzekeraar. snelle afhandeling van je declaraties. Een minpuntje is dat als je ze belt dat duur is.

door sewalt op 23 Nov 2009, 19:25

ze zijn onderdeel van Menzis dus er zit wel een grote partij achter. inderdaad wel irritant dat ze een 0900 nummer hebben

door teepee op 25 Nov 2009, 19:20

Anderzorg is een drama. Het is inderdaad een andere zorg, nl. Geen zorg. Wellicht tijd voor een andere naam....
Ben al tijden bezig met het krijgen van een vergoeding, maar Anderzorg vertraagd keer op keer. Antwoorden op mails duren weken. Verschillende mensen die aan dit verzoek werken, de een weet niets van de ander etc. Ik heb het ondertussen opgegeven. Volgend jaar een andere zorgverzekeraar. NOOIT meer Anderzorg.

door O.P. Gegeven op 04 Nov 2010, 11:39

Hoi hun respons is erg snel,je kunt ook chatten tijdens kantooruren,krijg je direct antwoord!!tevens de goedkoopste[op ZEKUR na,maar die hebben beperkingen]Anderzorg kan je praktisch overal terecht,ze gebruiken het netwerk van zorgverleners van Menzis waardoor ze bijna met iedereen een contract hebben zodat je niets hoeft vorruit te betalen en er goed vergoed wordt...Beste dealtsja waarom independer hun premie voor 2011[1095] nog niet ingevuld heeft??-__-

door DE beoordeler op 09 Nov 2010, 23:58

Ik was in eerste instantie erg positief, maar op oa. shoppingervaring.nl/anderzorg-reviews/ las ik dat Anderzorg duurder is dan Zekur.. Is dit echt zo?

door pietbakker2 op 21 Nov 2010, 18:50

Ben enige jaren verzekerd geweest bij ander zorg maar in 2011 wordt dat beslist anders want zij hebben totaal geen verstand van boekhouden.
Heb in 2010 zelfs de gerechtsdeurwaarder moeten betalen terwijl ik heb aangetoond dat van alle maanden de premies wel zijn betaald. Welnu deze kosten zullen via de rechtbank worden teru gevorderd voor 31 december 2010 en anders wordt er beslag gelegd op deze frauderende verzekeraar,
begin 2011.
Jammer voor de {toekomstige) verzekerden. Dus ik adviseer iedereen
Geen ander zorg!!!!!!!!

door Plemplem op 06 Dec 2010, 20:39