14 reacties
Helaas duurt op dit moment de reactie van Anderzorg op e-mail een week!!
Als je inhoudelijke vragen hebt krijg je 'standaard' antwoorden.
Vergoeding aangevraagd via hun site: snelle reactie hierop. (ondanks dat dit gedeclareerd werd eind december (drukke periode))
LET OP!!! je moet wel (als je het EXTRA PAKKET afneemt) voor kinderen ook aangeven dat zij dit EXTRA pakket willen hebben.
Kinderen krijgen niet 'standaard' als 1 van de ouders het Extra pakket heeft ook het Extra pakket. (vreemd want ik kan mij geen reden verzinnen waarom je je kinderen NIET (omdat het zelfs gratis is) in het Extra pakket verzekerd.
Heb op dit moment een heftige discussie hierover met Anderzorg.
Mijn dochter schijnt vorig jaar Niet Extra pakket verzekerd te zijn geweest en voor dit jaar WEL.
Vreemd want ik heb geen enkele wijziging doorgegeven.
Hoe kan het dan zijn dat zij nu WEL Extra pakket verzekerd is?
Vorig jaar dus schijnbaar niet en nu loop ik een declaratie van meer dan € 400,- mis !!
We wachten op reactie van Anderzorg hierover. (duurt nu al langer dan 3 weken)
hallo.
ben nu 1 jaar klant bij Anderzorg en heb alleen een basisverzekering.heb verschillende onderzoeken/medicijnen enz gehad,alles door hun geregeld/betaalt,heb niets zelf voor moeten schieten,ze hebben met zeer veel zorgverleners een contract,zelfde als Menzis omdat ze er een onderdeel van zijn.als je vragen hebt kun je live chatten en krijg je DIRECT antwoord.oordeel na 1 jaar:uitstekend.en oh ja,zij zijn de op 1 na goedkoopste!!
rennie schreef: Helaas duurt op dit moment de reactie van Anderzorg op e-mail een week!!
Als je inhoudelijke vragen hebt krijg je 'standaard' antwoorden.
Vergoeding aangevraagd via hun site: snelle reactie hierop. (ondanks dat dit gedeclareerd werd eind december (drukke periode))
LET OP!!! je moet wel (als je het EXTRA PAKKET afneemt) voor kinderen ook aangeven dat zij dit EXTRA pakket willen hebben.
Kinderen krijgen niet 'standaard' als 1 van de ouders het Extra pakket heeft ook het Extra pakket. (vreemd want ik kan mij geen reden verzinnen waarom je je kinderen NIET (omdat het zelfs gratis is) in het Extra pakket verzekerd.
Heb op dit moment een heftige discussie hierover met Anderzorg.
Mijn dochter schijnt vorig jaar Niet Extra pakket verzekerd te zijn geweest en voor dit jaar WEL.
Vreemd want ik heb geen enkele wijziging doorgegeven.
Hoe kan het dan zijn dat zij nu WEL Extra pakket verzekerd is?
Vorig jaar dus schijnbaar niet en nu loop ik een declaratie van meer dan € 400,- mis !!
We wachten op reactie van Anderzorg hierover. (duurt nu al langer dan 3 weken)
De naam zegt het al. Het is een ander z'n zorg niet de hunne
Drama met anderzorg ze hebben teveel premie automatisch afgeschreven. Ingeschreven via de consumenten bond dus ik dacht dat zit wel goed. 1 keer gemaild (geen andwoord) een keer gebeld, niks geregeld nog een keer gebeld weer niks geregeld.
Ga maar weer mailen ik durf de premie niet terug te laten storten want dan ben je niet verzekerd. Advies ga er niet heen!