ABN AMRO bank reageert niet

26 reacties

Ik zit bij de ABN, en nu wilde ik laatst naast mijn betaalrekening ook een spaarrekening erbij openen. Lijkt me handig dat ik dan geld bij 1 bank lekker makkelijk heen en weer kan storten. Dus heb ik via hun site een spaarrekening aangevraagd.
Vervolgens gebeurt er dus helemaal niets, de ABN Amro neemt geen contact met me op! Is dit nou niet raar? Vervolgens zelf gebeld, maar ze deden echt moeilijk. Ik vind het toch wel te gek dat je blijkbaar op je knieen moet liggen om aub daar je spaargeld neer te mogen leggen.
Hebben meer mensen dit bij de ABN AMRO? Wat een slechte service!

door gekkehenkieniet op 02 Jul 2009, 15:24

Bij de Postbank, ING, ben je in elk geval niet beter af. Ik had een bonusrenterekening waarvan ze de rente in no-time verlaagden. Verder had ik ook een spaarrekening bij SNS. Toen ik een keer geld overboekte van de bonusrekening naar mijn betaalrekening duurde dat 2 keer zo lang als van SNS naar mijn Postbankbetaal-rekening. Intern overboeken is bij Postbank/ING is dus slecht geregeld.

door Antonia op 02 Jul 2009, 15:30

Ben uiteindelijk maar zelf naar de bank gegaan...was op dinsdag. Maar er was geen 'adviseur' beschikbaar (waarom moeten banken toch altijd alles via zo'n adviseur in zo'n semi-professioneel kamertje laten lopen? ik wil gewoon simpel een rekening openen!). Het meisje zou me nog wel bellen voor een afspraak dan. 'Dan bel ik je maandag daarvoor!'

Maandag?? Dit kan toch niet! Wat een slechte service!!
Ik ga echt wel ergens anders heen nu...daaag ABN.

door gekkehenkieniet op 08 Jul 2009, 09:46

De ABN Amro bank is de laatste tijd sowieso een verschrikkelijk slechte bank geworden, en dan met name wat betreft de service. Mijn moeder probeert al maanden allerlei transacties en veranderingen te bewerkstelligen in haar voordeel (o.a. aandelen etc..) en vervolgens doet de ABN exact het tegenovergestelde. Zo is ze inmiddels al maanden zoet en is ze vele euro's misgelopen. Telefoontjes helpen niet meer en brieven worden niet tijdig beantwoord. Het is een trieste ellende.

door abn op 23 Jul 2009, 09:46

abn amro is waardeloos ken die klachten..tip; gewoon alles opzeggen en naar andere bank, ik adviseer SNS bank..maar je hebt nog wel keuze.
ABN aMRO is shcoolvoorbeeld hoe het neit moet; typisch nedelrandse bank;arrogant en houding dat zij wle evnetje sbepalen teriwjl u de bestalende klant bent.Absurd! maar wel typisch Nederlands want ook onz epolitiek is zo, en blijkbaar vinde de meeste nederlander shet wel best.
laf en links en laten over zich lopen.

door piet paaltjes op 26 Jul 2009, 07:22

Waardeloze bank, ook sns verleent aan zijn klanten geen service meer.
Geen rente,geen afschiften een laf 0900 telnr enz... Overstappen !!

door SNS ook slecht op 05 Aug 2009, 15:11

Triodos is klantvriendelijk en betaalbaar.

door nel op 12 Aug 2009, 12:00

Ben na 30 jaar ook opgestapt bij de ABN. Ben naar SNS gegaan (daar had ik al een hypotheek lopen, en zij hebben mij altijd goed behabdeld). 8 jaar geleden werd ik door ze gebeld met de vraag: bent u nog student? Nee, was mijn antwoord, dus ik heb papieren op het ABN kantoor getekend om mijn studentenrekening om te zetten naar een prive rekening. 2 jaar later (!) belde ze weer met dezelfde vraag. Weer papieren getekend. 6 weken geleden werd ik WEER gebeld met dezelfde vraag! Weer een afspraak gemaakt en wat blijkt, ze hadden het al omgezet en hebben mijn krediet van 1000 euro geannuleerd, zonder waarschuwing. Ik naar de bank, met alle papieren (een hele gedoe als freelancer). Mijn bruto inkomsten van de laatste 3 jaar is gemiddeld 3400 euro en toch werd krediet geweigerd. Mocht er niet over discusieren, 'ik kan niks aan doen meneer, het is niet mijn beslissing. Onbegrijplijk. Er is iets daar aan de hand bij de ABN (order van hogerop waarschijnlijk, wat zij natuurlijk niet willen toegeven), maar na 30 jaar en een reeks teleurstellingen en slechte en onvriendelijke service is de maat vol. Heb lekker mijn moeder, tante en neef meegenomen met al hun spaargeld, een behoorlijke bedgrag. Belde gisteren SNS op en alles was binnen 10 minuten geregeld, incl. kredietlimiet. Welcome SNS, adios, ABN!

door Fryling op 27 Aug 2009, 15:51

Het is inderdaad een verschrikking om daar een rekening te openen,
16:20 ik wil een rekening openen,
Medewerkster kijkt op horloge, weet niet of dit lukt meneer, even kijken of er een adviseur vrij is. Ik wil geen adviseur, ik wil een rekening openen. Heeft u legitimatie bij u? Ja paspoort. En een postbewijs? Postbewijs? Ja om te zien dat uw adres overeenkomt met het post adres. O ja natuurlijk, nee heb ik niet bij mij, waarom zou ik de afschriften mijn geld betreffende bij de buren of elders laten bezorgen???
Nee sorry meneer zo zijn onze regels. Wie heeft dat bedacht? W. Bos zelf?
Mevrouw weet u dat deze bank mede met mijn betaalde belasting centen overeind wordt gehouden? Een domme en geirriteerde zelfs wat arrogante blik was mijn deel. Ik mevrouw uitgelegd dat ik er geen vertrouwen in had mijn geld daar in haar handen achter te laten, Ik ga wel naar een echte bank waar men nog weet hoe je klantvriendelijkheid schrijft en in de praktijk brengt.
Toe naar RABO, ook al lang niet meer voor agrariers. Zelfde verhaal, zelfde adviseur geleuter, dus snel opgestapt. Uiteindelijk SNS regiokantoortje gevonden, aardige mevrouw, gewoon geen kouwe kak. Daar maar een rekening geopend.

door ABN AMRO DE blessure Bank op 20 Sep 2009, 16:59

Inderdaad, het lijkt nergens mogelijk om gewoon even wat te openen of te regelen zonder dat er weer een 'adviseur' bij gehaald moet worden en je ook direct een afspraak moet maken. Daar zit ik helemaal niet op te wachten!!!! Waar is de tijd gebleven dat je gewoon je zaken bij de balie kon regelen??

door gekkehenkieniet op 21 Sep 2009, 08:19