Aanvullende verzekering

2 reacties

2 vragen:

Ik heb voor mijn vrouw en mijzelf een verzekering via Independer bij Delta Lloyd afgesloten. Vorig jaar was dit een basisverzekering met aanvullend pakket 'ZEKER'
Nu ontvangen wij de nieuwe polis voor 2012 en is de pakketnaam ongewijzigd. In de brochure en op de website van Delta Lloyd staan echter andere benamingen voor aanvullende verzekeringen.
Wat is nu wat??

Hoe zit het met de vergoeding van behandelingen door een orthomanuele arts. Voorheen werd dit vergoed voor max € 50,-, dit jaar al niet meer maar valt dit ergens onder een alternatieve geneeswijze en wie vergoed dit dan wel?

door Pizzaguy op 21 Nov 2011, 20:09

Pizzaguy schreef:2 vragen:

Ik heb voor mijn vrouw en mijzelf een verzekering via Independer bij Delta Lloyd afgesloten. Vorig jaar was dit een basisverzekering met aanvullend pakket 'ZEKER'
Nu ontvangen wij de nieuwe polis voor 2012 en is de pakketnaam ongewijzigd. In de brochure en op de website van Delta Lloyd staan echter andere benamingen voor aanvullende verzekeringen.
Wat is nu wat??

Hoe zit het met de vergoeding van behandelingen door een orthomanuele arts. Voorheen werd dit vergoed voor max € 50,-, dit jaar al niet meer maar valt dit ergens onder een alternatieve geneeswijze en wie vergoed dit dan wel?

Het klopt inderdaad dat u het Zeker pakket voor 2012 niet meer kan vinden. Dit pakket wordt niet meer aangeboden voor het aankomende jaar. Klanten die het Zeker pakket hebben afgesloten in 2011 houden wel het Zeker pakket in 2012 (als zij niet overstappen).
In het Zeker pakket voor 2012 is er geen vergoeding meer voor alternatieve zorg. U kunt het vergoedingenoverzicht van pakket Zeker voor 2012 hier vinden. Wilt u een verzekeraar die wel alternatieve zorg vergoedt, bekijk dan hier ons handige vergoedingenoverzicht.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Ellen Glerum op 22 Nov 2011, 10:38