15 November en nog niet de Zekur premie bekend

3 reacties

Hallo,

Ik heb al paar keer een vergelijking op independer gedaan en zit momenteel bij Zekur, maar wil waarschijnlijk overstappen naar Anderzorg echter Zekur was vorig jaar 2e goedkoopste basis en goedkoopste met aanvullend mede vanwege de reisverzekering die erbij zit.

Nu is het dus 15 November en bij Zekur is nog geen premie bekend, terwijl de zorgverzekeringen het uiterlijk de 15e bekend moesten maken.

Ik zelf vindt erg vervelend omdat ik zo niet kan vast stellen of Anderzorg nou echt de goedkoopste is of Zekur toch goedkoper zal zijn 2011.

door Dexter op 15 Nov 2010, 23:06

Beste Dexter,
verzekeraars moeten de zorgverzekering premies officieel voor 19 november bekend maken. Er wordt altijd gesproken van half november en daar wordt dan snel de datum van 15 november aan gekoppeld. Wij verwachten dat we morgen de premies van Zekur in de vergelijking hebben. U heeft nog tot 31 december de tijd om de huidige zorgverzekering op te zeggen en een nieuwe zorgverzekering af te sluiten.

Zorgverzekering vergelijken? Op Independer.nl vind je snel de zorgverzekering die het beste bij je past.

Gebruikers-avatar
Moderator

door Sharon Gerritsen op 16 Nov 2010, 10:16

Dat verklaard een hoop, ik maakte me al zorgen dat Zekur er gewoon niet zou komen voor 2011.

Overigens jullie zeiden op jullie weblog ook dat 15 November zou zijn.

door Dexter op 16 Nov 2010, 10:54